|
|||
|
|||
DIK golfke 1 man
van radiator zouek als ik van u was een van een golfke 2 of corrado nemen, passen der zo in, en is stukske groter en beter voor koeling van je motor. moet er volgens mij dat ik zo zie op foto met de intercooler er zeker tussen kunnen. ken een adres voor radiators nieuwe aan +- 40e per stuk verder veel succes met je project!! |
|
||||
|
||||
Super!
|
|
|||
|
|||
Super project dik, net hele topic rustig eens doorgelezen. Echt netjes hoe je alles aanpakt, respect! Rabbit plaat vind ik ook erg gaaf op het kontje zo, alleen wel jammer dat er straks nog een nummerplaat bij komt!
|
|
||||
|
||||
Quote:
40€ oeeh, dit onthoud ik Ik zal idd voor een grotere moeten gaan om alles koel te houden.. Ik zal maar gwn wijze raad volgen hehe
|
||||
|
||||
Quote:
Tjah die nummerplaten tis spijtig dat ze erop moeten Ik ga er wel een deftige plaats voor vinden. er komt trouwens ook geen achterbumper op, dus ik heb wel wat plaats
|
|||
|
|||
Quote:
héhé ik zal hier eens nen foto plaatsen vanaf ik weet goe dit moet. is een foto van mn vorig golfke 1 met z'n radiator en opvang pot van ne corrado + opzet beugel gemonteerd. wrm ga je geen bumpers monteren? |
|
||||
|
||||
Quote:
Goed, dan kan ik eens kijken hoeveel plaats er is en hoe alles zit Zonder bumper is gewoon beter naar mijn mening. Het heeft dan iets meer een racy look. Maar anderen vinden het dan weer juist nix hebben
|
|||
|
|||
ier sé
Last edited by german_golf : 22-11-2012 at 18:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
Aah oke. In een 16v MK1, maar weet je wel hoe ver een G-lader tegen de voorkant komt bij een g60 in een mk1 Volgens dat ik gemeten heb lukt het niet met een grote radiator. daarom heb ik voor een klein type radiator van een 1.1mk1 gekozen.. Deze komt tot net voor de g-lader. Het blijft allemaal puzzelen
|
||||
|
||||
Zo ziet het er bij mij uit, slotplaat moet er wel nog terug in... dus daar verwijnt dan de sprinter intercooler onder |
|
||||
|
||||
Quote:
En dat is met een corrado radiator? Netjes.
|
|||
|
|||
ik heb een originele golf g60 intercooler in het front zitten dan past alles zoals het origineel zit.
|
||||
|
||||
Quote:
En hoe staat het dan met de temperatuur in de zomer bv? Dat gaat toch iets ten kostevan de power? |
|
||||
|
||||
Je zou bijna zeggen dat het zo uit het fabriek komt. Zelfs de batterij zit nog op zijn plaats. Zo heb ik al verschillende voorbeelden. Thx!
|
||||
|
||||
Leuk om te zien dat mijn oude versnellingsbak weer gebruikt word.
Verder ziet het er allemaal top uit!! |
|
|||
|
|||
Quote:
g60 insite Last edited by markg60 : 23-12-2012 at 18:44. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is jou volledige 1.9 blok velden9, gwn wat opgefrist! |
|
|||
|
|||
Heb daarstraks is naar het zwarte monster staan kijken en dat komt dik in orde
|
|
||||
|
||||
Bedankt! Het was een prachtig om eens met een g60 mk1 mee te rijden ook. Ik was onder den indruk, zalige sleeper heb jij
|
|||
|
|||
Quote:
was graag gedaan maar er is nog werk aan hoor |