|
||||
|
||||
die van hugo is netjes en niet duur....en precies zoals ik hem ook zou willen hebben,zonder het twijfelaars interieur.snap niet dat die er nog is eigenlijk....
mooie advertentie tekst idd
|
||||
|
||||
Heeft iemand hier toevallig het kleurnummer van de roze kleur voor het Golf-logo op het achterpaneel?
|
||||
|
||||
zeer nette
Deze zeer nette fire staat iets te onopvallend geadverteerd.
@ruud: hoe staan de zaken met de ombouw ???
|
||||
|
||||
Quote:
Nu weet ik niet wat OEM is maar ik heb em RAL4006 verkeerspurper
Passat mkIV 1.8 20v 22-01-'98 Golf mkIV TDI Highline 04-11-'98 Sold Golf mkII 1.8 8v GTI Fire&Ice 30-07-'91 Sold Golf mkII 1.8 8v GT 12-07-'90 Sold Last edited by VwJarnoGT : 09-01-2012 at 20:15. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@ Dr. Golf; m'n project staat alweer een tijdje te wachten op onderdelen vanuit Amerika, heb maandag een mailtje gekregen dat het pakket nu eindelijk onderweg is. In grote lijnen heb ik het volgende besteld: pakkingset voor het onderblok, pakkingset voor in/uitlaatspruitstuk, nieuwe koppaking, koppakking, kettingset met spanners en geleiders, multiriem met spanner, nieuwe kopbouten, waterpomp, crackpipe, thermostaat, koppelingset en nog wat spulletjes. Het meeste is preventief vervangen want ik heb weinig zin om achteraf nog gedoe te krijgen als de motor er een keer in ligt. De F&I staat er momenteel wat stoffig bij, wel op de 5x100 rondom
@Jarno; die kleur ga ik zeker gebruiken . Wil deze kleur ook terug laten komen in de letters van het VR6 motordeksel
|
||||
|
||||
Quote:
DIK |
|
||||
|
||||
Weet nog niet of dit icm. matzwart wordt of toch met de originele grijze kleur, maar zover ben ik nog niet.. volgens mij ben ik jou al eens tegen gekomen op Hyves trouwens
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou dan voor zwart gaan, staat mooi in contrast met pimpelpaars Quote:
Zou best kunnen Ruud, ik was daar wel actief maar tegenwoordig meer op Facialbook |
|
||||
|
||||
Quote:
...en een roze VR6-logo in je grill Goed bezig, Ruud; houd ons op de hoogte.
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
@ruud:
chapou voor je werk, echt knap bezig!!!
|
||||
|
||||
Ben het idd behoorlijk met jullie eens. Heb het inlaatspruitstuk en het stukje klepdeksel licht gepolijst, dat zal mooi staan met een matzwart deksel .
Btw. ook maar ff een topicje gestart bij de watergekoelde projecten. Ik ben niet zo'n fotograaf maar ik doe mn best
'01 Seat Cordoba Cupra 20vt daily '91 mk2 Fire&Ice VR6 project Last edited by Ruud_mk1 : 15-01-2012 at 16:11. |
|
|||
|
|||
Quote:
haha onder het moto beter laat dan nooit dis de golf van peter maatje van me maar zit hier niet op ut forum maar is indd een heerlijke golf om te zien en tja de winter wilen zijn bedacht onder het genot van een biertje op zaterdag avond en vond het best geslaagt |
|
||||
|
||||
Zelf geen F&I maar heb wel een setje originele Fire&Ice velgen, de Estorils.. zonder blanke lak en ook zonder stoeprandschade!
Alleen.. daar mis ik 1 zwart middendopje van. Iemand die heel toevallig nog in een stoffig hoekje liggen? |
|
||||
|
||||
NIEUW: energydrink FIRE and ICE
Speciaal laten maken:
25cl. blikjes stimulation drink; FIRE: grandberry and chilli flavour, 'with a spicy kick' ICE: grapefruit flavour, 'with a hint of cooling menthol' Wie wil? € 20,- per tray, 24 stuks. [nee hoor; gisteren gekocht bij de LIDL voor € 0,29; OP=OP; ik vond het wel appart! Ik weet nog niet of het echt lekker is, trouwens...]
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Even een nieuwe foto van mijn fire and ice. Van het weekend maar weer eens op pad geweest voor een paar mooie platen.
Ook nog maar een paar van vorig seizoen. Nog op het oude schroefset Hier net het nieuwe schroefset |
|
||||
|
||||
ik vind vooral de grill met de roze accentjes supercool!
|
|||
|
|||
dikke golf peter topie
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de goede reactie's. Altijd leuk om te horen!
De grill was gewoon durven, uiteindelijk pakte dit goed uit. Ik ben er in ieder geval blij mee. Ik heb nog wat mooie foto's van mijn fire and ice. Hier zijn de us achterlichten goed zichtbaar! |