|
||||
|
||||
Heb me ook ingeschreven met 3 man.
Heb alleen nog een vraagje (misschien heb ik er wel overheen gelezen). Een vriend van mij weet nog niet of hij dat weekend vrij krijgt. Is het mogelijk voor hem dat (als hij vrij krijgt) gewoon zaterdag met ons meekomt en bij de entree alsnog betaald voor het weekend? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is helaas niet mogelijk. We moeten rekening houden met catering e.d. en dat is op het laatste moment niet te sturen. Ik adviseer je om zo snel mogelijk te reserveren. Zo lang er plekken vrij zijn (dit is te zien op www.volksdub.nl) kun je nog inschrijven.
|
||||
|
||||
Quote:
Ok. Dank je. Dan heeft hij pech gehad. |
|
||||
|
||||
Ik heb me ook met 3 jongens ingeschreven. Hebben er zin an!
|
|||
|
|||
heb ergens gelezen dat er nog ''slechts'' 100 plekjes vrij zijn voor het hele weekend.....
Mensen die nog twijfelen moeten niet te lang meer wachten dus.... Ik heb er zin in! Last edited by HannoverEdition : 05-06-2011 at 10:24. |
|
||||
|
||||
al iets meer bekent over de lijst van aanwezigen?????
|
|
|||
|
|||
zojuist ingeschreven! ik heb dr zin in!
|
|
||||
|
||||
Quote:
x2
|
||||
|
||||
Quote:
hij staat online, te vinden op www.volksdub.nl
|
||||
|
||||
wel raar dat we ons met een hoop man als vw velden hebben ingeschreven en dat dit er niet bij staat in de lijst en bij anderen wel?????
|
||||
|
||||
Inderdaad vreemd, ik kan niet ontdekken waar het hem in zit. Maar heb het nu handmatig even toegevoegd!
|
|||
|
|||
is er voor de kids evt ook iets geregeld...?
Last edited by HannoverEdition : 05-06-2011 at 22:09. |
|
||||
|
||||
Jep, net als vorig jaar een springkussen, zwembad(je) kleurpotloden etcetc
|
|
|||
|
|||
Quote:
dat weet jij natuurlijk als geen ander Peet Thanks voor de info,en goed bezig weer,succes met de verdere organisatie jongens Last edited by HannoverEdition : 05-06-2011 at 22:17. |
|
||||
|
||||
ik kan me zelf ook nog niet vinden in de lijst maar die zal dan wel bijgewerkt moeten worden, super dat de lijst er is zie al veel bekenden staan wordt weer een gezellig weekeinde!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
je staat er toch echt wel op hoor Edwin.... Onder Nick jansen. (VW Velden) en boven Marten R Last edited by HannoverEdition : 06-06-2011 at 09:39. |
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen schrijf je in,en betaal asap, want vol is ook echt vol ...
Vorig jaar ook na de sluitings datum verschillende verzoeken gehad maar helaas...voor de catering en brandweer/gemeente moeten wij een sluitings datum c.q. juiste aantal personen weten. Er kan niet aan de poort voor het weekend betaald worden. dit moet vooraf voldaan worden. Vol = Vol nog 89 plaatsen ! |
|
||||
|
||||
Quote:
dit gaat lekker vlot!!! |
|
||||
|
||||
Zojuist ingeschreven. Ik ben weer van de partij
|