|
|||
|
|||
Koper Polo86c
Verkoper ZNIV Verkoper gaf van te voren al aan dat het later verzonden zou worden . Na 1,5 week alles in goede orde ontvangen |
|
|||
|
|||
Koper: corrado-usa
Verkoper: Ghost1.8T Een week met corrado-usa aan het mailen geweest, Vrijdag afgesproken dat hij maandagavond (Was een stuk rijden dus hij wist het niet zeker) rond 8uur het onderdeel zou komen halen.. Ik vanaf 7uur al thuis omdat hij ook wel wat vroeger kon zijn ? Om 8.15 een berichtje : hoi, laat thuis beton was niet gekomen !? vandaar dat ik niet meer langskom.. Berichtje teruggestuurd: Oke, maar ik lees hieruit dat je het onderdeel niet meer wilt hebben ? corrado-usa: Nee druk met werk enzo... Hij had mijn telefoonnummer dus hij had me gewoon kunnen bellen dat hij er vanaf zag... Beoordeling corrado-usa: Zeer slecht! standaard figuur die aan het window-shoppen is en jouw tijd verdoet met veel te veel vragen, en uiteindelijk niks koopt! Niet echt mijn manier om dit hier neer te zetten, alleen ik wil andere mensen dit soort gezeik echt besparen !!!! |
|
|||
|
|||
Koper: ik
Verkoper: de Pul Beoordeling: helemaal top. Prettige communicatie en eerlijk over de te verkopen spullen. Is al een tijdje geleden maar kwam dit topic nu net pas tegen. |
|
||||
|
||||
Thanks! Als er belang bij is wil ik er trouwens wel tijd in steken om een nieuwe lijst op te zetten omdat na chris' vertrek de verkorte uitvoering niet meer bijgewerkt word?is een beetje vervelend zoeken zo....
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
goed plan! ik kijk toch altijd even voor ik zomaar geld stort op iemand zijn rekening. Zelfs op een forum is niet altijd iedereen even eerlijk. n |
|
||||
|
||||
we gaan hier verder;
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=105009