|
|||
|
|||
Gisteren de rh opgehaald..... Was het toch niet helemaal wat ik voor ogen had. Net terug van mijn nieuwe wielen ophalen. Ik zal morgen al eens een voorproefje erop zetten.
|
|
|||
|
|||
benieuwd welke soort je gehaald heb!
|
|||
|
|||
Hi Dave,
Mooie ride heb je. (die witte zag er ook leuk uit). Ben benieuwd naar je nieuwe wielen onder de Jetta. Maurice
|
|||
|
|||
zo. eindelijk tijd om aan het hok te werken. Via gti-er 2 adapters gekocht en toen nog via carfantasy 2 voor achter(donderdag bestelt en betaalt zaterdag in huis )
Eerst maar eens in de weer met de schroefset. Effe staalborsteltje en wd40 erbij en hop gewoon met de hand te verstellen(en dan voor een 2 jaar oud rokkor setje ) rolmaat erbij en omlaag met die veren. Cm of 3 voor en achter omlaag. Toen op mijn gemak de wielen erop. Toen kwam het spannende moment krik omlaag....... En tada niks raken en ook nog een fatsoenlijk indraaien zonder problemen. Enige wat er nog moet gebeuren is uitlijnen. De wielen aan de voorkant staan er niet echt lekker onder Een van de 2 staat maar een beetje scheef praatjes genoeg nu maar effe snel een plaatje. auto niet gewassen en even snel tussen de buien door. Even met mijn foon gemaakt, want de camera lag thuis. Enne speciaal voor de haters porsche wielen onder een vw en dan ook nog voor de garage, gewoon omdat het kan en niet omdat we het niet kunnen betalen.... Last edited by VWJYI : 06-05-2012 at 19:58. |
|
||||
|
||||
super
ben je daar nou voor naar gelderland gereden? of zit er hier in de buurt nou een eentje dan?
|
|||
|
|||
in beek achter jaguar demand zit er ook eentje bij het vliegveld op het industrie terein.
|
|
||||
|
||||
gaaf ding zo!
|
||||
|
||||
Stuk mooier Dave! Top
|
|||
|
|||
dank u dank u.
@ Nigel ik had je auto nog gepot vandaag bij je zus voor de deur. |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha dat klopt, ik was even buurten en kijken naar de progressie van de wagen van Edwin
|
|||
|
|||
Dave,
Tres bon!
|
|||
|
|||
kijk.... ze zitten eronder! staat wel goed, zulke wielen vervelen mij iig nooit!