|
|||
|
|||
idd dat ik was voor 120 euri klaar bij een spuiter. INclusief demontag en montage verbreder en incl. spuiten.
|
||||
|
||||
Dit kwam ik vandaag tegen, helaas is de foto niet goed genomen
maar een f&i achter een sleepauto onderweg naar de sloop en nog een achterwiel verliezen ook dus op de trommel gestrand deze is verloren gegaan vandaag
|
||||||
|
||||||
Quote:
Wie kraakt er hier iemand's auto af dan.......... Quote:
Quote:
Quote:
Je word weer op je wenken bediend Mariëlle Quote:
Thanks Mario!! Quote:
Jammer idd maaaarr ...zo worden die van ons alleen maar zeldzamer Mario Last edited by Geditionone : 16-09-2010 at 22:53. |
|
||||
|
||||
Haarlem is idd niet zo gek verweg.
Zou ik het adres mogen?(mag ook via pb)
|
||||
|
||||
Quote:
APK de Waarder J. van Krimpenweg 2 Haarlem
|
|||
|
|||
Quote:
mooie foto moet je ook maar ff snel lukken onder het rijden ''waarschijnlijk'' fototje knippen zo te zien hebben ze hem ook goed kaal gestript |
|
|||
|
|||
12-fx-tx
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik zag van verre af al dat het een f&i was dus meteen me gsm te voorschijn gehaald voor een fotootje. hij was zeker helemaal gestript, deuren eruit, voorschermen eraf, stuur eruit, interieur eruit en alleen een grijze stoel erin. achter de sleepwagen heeft ie ook een velg verloren dus stond met een trommel op het asfalt. Rest In Peace
|
||||
|
||||
Quote:
he,uit die auto komt de voorruit die nu in de f&i van mike en stef zit en de passagiersdeur die in m'n racer komt ding was idd zo rot als een mispel en goed kort geweest ooit. @madison;kletstopic?de enige die kletst ben jij,als een ander wat wil zeggen voel je je gelijk op je tenen getrapt.en als je nou nuchter bij jezelf nagaat,voor 2000 kun je de dorpels laten lassen en vergulden erachteraan. begin me af te vragen of je echt zo naief en onwetend bent
|
||||
|
||||
Gelukkig hebben we die ruit nog gered haha zat wel boel slijpsel op dus ze zijn goed tekeer gegaan met de slijper !
Een goed oplettende bestuurders actie foto, mario
|
||||
|
||||
.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik dacht dat het alleen aan mij lag,.............. .....maar niet dus |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er ook last van maar om er nou 5x per dag op te gaan reageren.. heb wel wat beters te doen
|
|||
|
|||
Quote:
Ik normaal ook hoor Mike ,maar was deze week lekker een weekje vrij |
|
||||
|
||||
Aangezien dit een topic is over het verslag van een meeting, is het nu wel een beetje klaar met het "gemsn"
Maak evt. anders een project topic aan. |
|
|||
|
|||
Quote:
Nog 1 van zn laatste foto's weer 1 minder |
|
|||
|
|||
Waarom word mijn bericht nu verwijderd? |
|
|||
|
|||
Quote:
Topictitel ff veranderen/aanpassen Peter Maak er wat mooi's van zou ik zeggen .... |
|
||||
|
||||
Ahh komop mensen
|
|
||||
|
||||
waarom niet,ts vroeg er toch netjes om?