|
||||
|
||||
Dus jij hebt er ook niets weggehaald ? was hij duur met zn dingen ?
die interieurs zijn niet de sterksten in die tijd heb ik wel vaker gezien,en deze was dus geen uitzondering. heb je die middenconsole ook nog gezien? mooie tellertjes in midden haha,leek wel een votex ofzo T schiet mooi op met je bolide man!! blijf die mooie piccas posten he
|
||||
|
||||
Hey nee ik heb er niks weg gehaald, en fatsoenlijk kijken was er niet bij, hij stond erbij alsof zijn leven er vanaf hing, ff rustig kijken was er niet bij. dus ik heb verder ook niks bekeken, plus dat is allemaal netjes bij mij dus daar doe ik dan ook niks aan.
Hij gaat fijn idd, alleen vind ik het jammer dat ik zelf zo weinig kan doen,heb alleen nog maar geschuurd Alle lof gaat uit naar mijn pa, die elke dag druk bezig is met de golf. maar zoals ik begreep ligt het in de planning om morgen de golf in kleur te zetten!! |
|
||||
|
||||
Golf is van H. Houthuysen geweest , die heeft hem 3 jaar geleden verkocht . Is toen hij hem in bezit had als tweede auto gebruikt en was in onderhoud bij het bekende VW figuurwaar jij nog steeds de kenteken plaat houder van hebt.
Is de man van een oud collega van mij bij SCA , vandaar dat ik hem herkende. |
|
||||
|
||||
Quote:
heeft die hem ook lang gehad dan? maar idd das wel de naam die ik ook tegen kwam. en die houder is al een poosje weg want voor mijn gevoel moet er toch nog wel meer documentatie van de golf zijn |
|
|||
|
|||
goed bezig Mischa ben zeer benieuwd naar het eindresultaat
|
|
||||
|
||||
ik ben vandaag even wezen kijken bij de golf en hij staat in kleur!!! en wow glimmen hahaha
mag ook wel want er zit een lak op zeg....incl blanke lak nog maar 6liter maar helaas zijn de deuren niet helemaal goed gegaan, dus die worden na het weekend ff op nieuw gedaan. morgen ga ik wel heen om de ramen te plaatsen en de rest een beetje opbouwen! dus morgen zal ik wel foto's maken |
|
||||
|
||||
Foto's ..... foto's ..... foto's ..... foto's ...... foto's
|
|
||||
|
||||
Ben zeer benieuwd, misschien dat ik de mijne ooit nog eens zo aanpak.
Zie er alleen wel tegenop, je moet erg veel dingen vervangen naar mijn mening. O.a. alle deurrubbers etc.. vind het maar eens |
|
||||
|
||||
Quote:
dat volg ik even niet? mijn deurrubbers zijn allemaal strak dus dan ga ik dat niet vervangen. verder de raamrubbers doe ik wel, en natuurlijk zou ik ook liever alle logo's vervangen.. maar goed dat komt nog wel, ik heb in elkgeval weer een strakke carresorie! en die van de voordeur heb ik al wel een idee voor en dan is het een appeltje eitje om ze te vinden |
|
||||
|
||||
Mijn deur(raam)rubbers zijn beton hard na (bijna) 27 jaar!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ok ja dat kan, eerlijk gezegt zijn die vanmij verbazend netjes, alleen idd van de portieren om het raam heen wil ik wel vervangen nog, maar omdan te wachten met spuiten.. ik heb ze heel netjes kunnen verwijderen en heb al een idee hoe ik ze heel makkelijk kan vervangen maar goed iedereen word nieuwschieriger, en heb enkele foto's al zijn het nog niet echt geweldige foto's want ik kon er niet goed bij en ze zijn gemaakt met een crappy mobiel, net als de rest trouwens tot nu toe |
|
||||
|
||||
ziet er weer heerlijk uit......
super,nou weer in elkaar meppen dat ding en rijden
|
||||
|
||||
hahahaha de deuren moeten over nieuw en de spuiter wou persee de motorkap overdoen... hij was niet perfect genoeg dus die word ff gematteerd en nogmaals in de blank, ach er zit al 6liter lak op , kan nog wel wat bij
ik zou hem afgelopen zaterdag thuis krijgen, maar ivm de laatste spuitwerkzaam heden staat hij daar nog, en komt hij deze week weer thuis. dan ga ik op mijn gemak de boel in elkaar zetten en stickers plakken en nwe deurfolie aanbrengen, dan voledig poetsen en stof verwijderen...dan de taxateur nogmaals langs laten komen ivm de nwe taxatie na het spuiten. dan mischien eens rijden |
|
||||
|
||||
Jaloerssssssssssssssss
Is er nog 6 liter over? Breng ik de mijne ook! |
|
||||
|
||||
ziet er strak uit
|
||||
|
||||
Quote:
Of 12 misschien? Ziet er goed uit Mischa!
|
||||
|
||||
hij heeft genoeg hoor ff schuiven en hij doet zijn best voor je!
ik wou alleen dat ik eindelijk weer thuis had |
|
||||
|
||||
Hej dat ziet er zeer netjes uit
Wou dat ik dat met mijn GTI ook kon laten doen. Is alleen financieel niet haalbaar. POst binnekort maar eens goeie foto's
|
||||
|
||||
hee netjes man die auto!!!!! dit gaat helemaal goed komen alleen die fotokwaliteit slaat nergens op haha,komen we weer van een koude kermis thuis zo...
Marsrood is DE kleur op de eerste gti,s vind ik persoonlijk,later kwam ly3d tornadorood meende ik maar dat terzijde Graag nu soon eens wat qualitypics Mischa