|
||||
|
||||
Quote:
oranje
|
||||
|
||||
Quote:
maar nu ik toch je aandacht heb,wat zijn de maten van jouw r32 rims? en hoeveel ruimte heb je tov het spatbord?
|
||||
|
||||
Quote:
zoiets als onder die blauwe jetta van bernd(vwspeed) is idd ook niet gek... maar dan ook met een soort van striping anders staat het zo koninginnedagachtig
|
||||
|
||||
Quote:
dacht meer aan henk wassenaar eigenlijk dikke RAL kleur erop
|
||||
|
||||
Quote:
is volgens mij zo goed als dezelfde kleur? of die matrode kleur van die porsche's die onder die matgroene a6 op air liggen
|
||||
|
||||
Ligt dit ding nou nog niet plat?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
paars :P en hopen dat ze die ringen snel sturen... |
|
||||
|
||||
Quote:
17x7,5j et 35 voor zitten 205/40 en achter 215/40 liep met deze hoogte een beetje aan maar als je 195/40 neemt dan kan je redelijk laag hoor
|
||||
|
||||
ik heb er 205/40 bandjes voor liggen,zal wel gaan dus....randjes anders iets bewerken.
kleurtje is ook bepaald,ben benieuwd wat jullie er straks van vinden,het is nl best wel heftigmaar wel hot op het moment
|
||||
|
||||
heb um trouwens ook weer als nieuw weggehaald bij de poetser,moet eigenlijk nog een keer knap gerestyled worden,en dan gelijk bumpers opnieuw in de lak
maar weer verder sparen....
|
||||
|
||||
Last edited by Tjaap : 04-10-2010 at 00:07. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
nog steeds geen ringen
zit momenteel dus met een hoge passat met lekke voordempers,een schroefset zonder stelringen en last but not least,heb ik de nieuwe ringen a 90€ 1 maand geleden al betaald..... net een nieuwe set besteld,word g%dverd&mme tijd dat die slee plat gaat!! edit;de wielen worden trouwens gewoon weer zilver....ik laat de hippiekleurtjes-hype fijn aan me voorbij gaan.....
|
||||
|
||||
Quote:
goed zo trouwens,90 euri voor alleen die ringen? tegenwoordig heb je voor het dubbele al een complete schroefset maar heb je nu gewoon een complete set besteld? dan waren de ringen voor niks
|
||||
|
||||
ja,achteraf gezien was het gewoon erg dom.....
maargoed,die ringen zullen er voor de volgende zomer wel eens zijn toch? dan heb ik dus nog een set liggen op reserve haha
|
||||
|
||||
altijd handig, want na de pekel zitten ze waarschijnlijk weer vast op een daily
|
||||
|
||||
hoeft toch niet omlaag of omhoog bij mij....
voor de keuring omhoogdraaien heb ik ook nog nooit gedaanhandig als je maat z'n apk heeft
|
||||
|
||||
Tijd dat dat ding gaat zakken Gerben! Maarja, als je niet verder kunt kun je niet verder. Is niet anders.
Quote:
Had op de site van KW gekeken voor die ringen voor mijn setje. Prijs van (volgens mij) 23 euro, en zover ik kon oordelen was dat per stuk. Dit was voor de 80mm versie. Was 't de 100mm versie geweest, was de prijs dikke 40 euro per ring geweest. De prijzen van zo'n delen staan inderdaad niet helemaal goed in verhouding met een complete set, maarja.