|
|||
|
|||
wil ik wel geloven ja
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik het mag zeggen, zowieso geen 16.. houkes kennende. Denk gewoon 15ers. Maar hij ken het beter zelf even vertellen...dan benne we wijs nou.
|
|||
|
|||
Quote:
Denk dat jij alleen verstand heb van de oudere vw's??? Zit toch aardig wat detail werk in. bovendien is het niet zomaar GTI maar een Edition30 |
|
||||
|
||||
Quote:
5,5x15 et 38 volvo 440/460 staal, met 165/50/15 nankang NSII.
|
||||
|
||||
Quote:
Oftewel de eerste details zaten er vanaf de fabriek alvast op
|
|||
|
|||
Quote:
Hell yeah! Da's in een rap tempo gegaan. Zeker als je na gaat wanneer de auto pas weer in Hallum was Staat er dik bij zo... Kun je wel mee in Engeland aan komen
|
|||
|
|||
Daarom mijn vraag ook wat was er met die andere golf gebeurt dan?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Is dat belangrijk dan?? Dat ding is verleden tijd. Nu alle aandacht op zijn "nieuwe" golf |
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry, maar hier laat ik me liever niet over uit. Kun je beter aan betreffende persoon zelf vragen |
|
||||
|
||||
Ik wilde even zeggen dat de Rallye Golf er zijn weer fris en fruitig bijstaat in Asten!
Het valt gelukkig "mee"... 1 uitlaatklep verbrand. De kop (die er nu voor de allereerste keer af ligt in het hele leven van de wagen) ligt nu bij de revisieboer waar die weer fris gemaakt wordt. Kan de nieuwe eigenaar er weer tegenaan. Gelukkig dat het geen gat in de zuiger was, dan was het iets meer werk en dus geld geweest.
|
|||
|
|||
Quote:
Valt gelukig weer mee dus. Tocht blijft het klote. Volgende week weer rijden dus |
|
|||
|
|||
Het is inderdaad klote..
Maar de motor kan er alleen maar beter op worden. Wij komen volgende week ook nog wel langs Ruud... Of het moet snoeihard regenen.
|
||||
|
||||
blij te horen dat het meevalt
|
|
|||
|
|||
Quote:
Gelukkig maar! Maar toch klote Veel succes ermee Ruud.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben blij dit te lezen, ik was al bang voor het ergste, niet dat dit leuk is. Hopelijk tot zaterdag, dan hebben we het er nog wel ff over. In ieder geval alvast succes maat !!!! |
|
|||
|
|||
Zondag ook nog ff het hele eind naar leeuwarden gereden met m'n brakke kop :P
maarja vond het best wel een geslaagde meeting, vooral binnen vond ik het erg mooi opgezet... hier mijn foto's >>>KLIKKIE<<< en een voorproefje |
|
||||
|
||||
Mooie foto van mn auto
|
|
||||
|
||||
wist niet dat die van jou was?cool ding!
tekst is clever
|
||||
|
||||
Beter laat dan nooit, maar door werk en tijdgebrek en het bewerken kwam ik er niet eerder aan toe... Heb uiteindelijk 64 fotos die door de selectie heen zijn gekomen. Vele met de Fish-Eye (die had ik net op tijd binnen)!!
Eerste 13... 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. Rest http://portfolio.edwinteuben.nl/#40.0 |
|
|||
|
|||
Mooie pics,(3 stuks) Alleen dat fish-eye gedoe is maar niks. Verpest de hele foto. Jammer
|