|
||||
|
||||
Waar gaat het heen in deze wereld?? Een Golf 2 met een R32 motor! Zal wel als de brandweer gaan denk ik !!?? Respect voor jouw project!
|
|
||||
|
||||
de wereld is toch bijna verrot dus moet je het je zelf maar leuk maken toch."
|
||||
|
||||
Doe wat je niet laten kunt. ''Het leven is al zo kort, maak er wat van!!'', zegt Leen van Frisia Financieringen
|
|
||||
|
||||
Ik kan het interieur wel waarderen. Strak hoor! Tijd voor meer foto's, want we hebben er lang op moeten wachten
|
||||
|
||||
Hele mooie wagen hoor. Maar gezien het feit dat een R32 toch niet zo heel moeilijk te jatten is (ondanks wat anderen zeggen) heb je er een klasse 4 alarm inzitten? Anders zou ik daar nu als eerst voor gaan sparen en dan pas de rest...
D'r is tijdje terug nog een R32 Turbo gejat... |
|
|||
|
|||
klasse 4 heb je helemaal geen zak aan eigenlijk.. wagen is evengoed weg!!
beste optie is gewoon een goeie stalling.... of een klasse 3 gekoppeld met tracking (=klasse 5 )
|
||||
|
||||
Quote:
tt stoelen met tt dashboard en die tank is voor de airride. Ik vind hem er super uitzien! |
|
||||
|
||||
fantastisch interieur..helemaal mijn stijl..
|
||||
|
||||
godallemachtigst (mijn excuses!), wat een ontiegelijk geile bak is het geworden. je wil toch niet zeggen dat je er 26 maart niet bij bent in Bunnik he? dit pronkstuk mag niet ontbreken IMO! wat een mooi ding! ik hou het niet meer...
|
||||
|
||||
Ook ik vind het echt helemaal super!!
Ook het interieur is helemaal mijn stijl, zou het zo in m'n golfje plaatsen... Maar er is 1 enkele "maar"... Nou heb je die hele auto zo aangepakt, en een super interieur geplaatst etc. etc. Alleen heb je er geen nieuw/beter uitziend tapijt ingelegd... zonde... Maar verder Toppie bezig!!! |
|
||||
|
||||
Dit gaat de goede kant op, ziet er heerrrlijk uit. Ben ook benieuwd hoe het rijdt, hoe zwaar is de auto nu trouwens (wat is het gewichtsverschil tussen de vorige set-up van Ron en jouw huidige) ?
Zou leuk zijn als je de 26e a.s. ff langskomt op de meeting, is voor jou toch maar een kwartier rijden.
|
||||
|
||||
Je mag je vloertje wel eens stofzuigen
Nette golf man, zeer lekker met die r32 erin.
|
||||
|
||||
Quote:
van die mat dat is toch zo ... |
|
||||
|
||||
heel erg vet... Geweldig dat je de auto een geheel andere look geeft dan wat 'Big Ron' eerst had .. SUPER.
wel een beetje MIVW stijl he Quote:
onder welke steen kom jij vandaan gekropen !!
|
|||
|
|||
Hhahah G3 uhhh BSS.... G3 tsja wat zal ik zeggen
Matten...de auto moet nog gestofzuigt worden... en de matten komen er daarna in.... ben hem nog aan t poetsen enzo Voor het gewichtsverschil zal ik hem binnenkort ff op de weegbrug zetten! Voor de meeting de 26e ben van de partij alleen weet nog niet met welke auto... |
|
||||
|
||||
Quote:
uhm, IK zou daar niet echt meer bij hoeven kiezen uhm, zal ik vandaag de raket laten staan? uhm...NEE!
|
||||
|
||||
met een dikke laag pekel op de weg? uhm...JA!
|
|
||||
|
||||
aaaah kom op, zo'n auto is ook om mee te showen, daar geil je ook op als je dit doet toch? De aandacht... Ik vind het een super geslaagd project, veel plezier ermee en veilige km's toegewenst.
|
|
|||
|
|||
Ondanks dat het straks en ook in de winter mijn daily driver is, ga ik als het sneeuwt gewoon de weg niet op, zoveel troep wat er dan onder je auto komt! S gewoon zonde!
@ Bas thnx, ennuh Unive Sucks! Echt kinderachtig dat ze hem niet wilde verzekeren... Maarja... dan maar 1800 pj voor WA + Beperkt casco betalen bij Centraal Beheer... 1800 pj leuk voor een student |