|
||||
|
||||
mijn daily
|
|||
|
|||
@Marten
Spacertje plaatsen van 5mm |
|
|||
|
|||
Heeft die eerder achter nodig.
Maar een spacertje zal wel helpen.
|
||||
|
||||
Heb er adapters tussen van 5x100 naar 5x112, achter mag ie wel wat breder maar vooraan wil ik niet breder.zal hem morgen nog eens in de brug hangen. Moet passen.
|
|||
|
|||
@ Marten: Wat voor schroefset heb je geplaatst?
Ik heb mijn golf 4 v6 4motion op een ap schroefset staan maar achter komt ie niet laag genoeg naar mijn zin en zoals ik bij jou zie is die aanzienlijk lager als die van mij Je hebt nog wel 18 inch velgen er onder neem ik aan? |
|
||||
|
||||
Ik heb een FK schroefset eronder. Met alleen de veer, dus zonder de stelbus ertussen. Hij is achter een beetje te laag. Ti's 19 inch die eronder zitten nu. 8j met een 215/35-19 band. Vooraan heb ik nu nog 2 cm schroefdraad over. Maar dan lopen de aandrijfassen ook tegen het chassis als ik nog lager ga.
|
||||
|
||||
word met de week een andere auto. heb hem bijna zoals ik hem wil hebben.
|
|||
|
|||
wat een bak
heb hem flink onder staan kwijlen op fanatics,sorry daarvoor bijna zoals je hem hebben wilt? wat gaat er nog aan veranderen? |
|
|||
|
|||
Zo Marten dit gaat er echt op lijken die Lemans blijven mooie wielen onder de 4
|
|
||||
|
||||
@rudie. had nog een onderlipje besteld voor onder de voorbumper. wil nog een spoorverbreder achter. wielen iets breder. en wil nog een cm lager schroeven. nieuwe vloermatjes. en nog wat kleine details.
@variant110 echte lemans blijven super mooie wielen, alleen moeten deze aankomende winter een opknapbeurt hebben. het weer zit er een beetje in. even opnieuw polijsten.
|
||||
|
||||
De mijne heb ook nog vele ideeen
|
||||
|
||||
Quote:
zo zou mijn r32 er ook uit moeten zien als ik er 1 had, alleen dan met witte harten, dikke bak
|
||||
|
||||
Quote:
ook een hele dikke auto gerard. echt super zo in het wit.
|
|||
|
|||
bij aanschaf,
3 weken is die silverstone grey
Golf MKIV gti under construction Last edited by Elco : 04-09-2011 at 15:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
deze golf is nóg wel een quote waard Hele dikke R32! Doet me heel veel denken aan Roy Koenen`s 1.8T G60
|
||||
|
||||
Dat Silverstone staat hem goed, velgen ook.. beetje zakken en klaar.
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
thnx, verlaging staat voor volgend jaar in de planning, ik denk rondom 3,5 cm zakken en klaar is Elco
|
||||
|
||||