|
||||
|
||||
Quote:
geld overgemaakt,zie hem wel verschijnen |
|
||||
|
||||
Heb hem al bijna versleten man, gruwelijke trui!
|
|||
|
|||
Quote:
De naad aan de linkerzijde is helemaal los, maar dit is alweer opgelost door mevrouw naaimachine |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou dat is mooi, mocht hij onherstelbaar raken binnen afzienbare tijd dan moet je me even pb'en. |
|
||||
|
||||
dat zal bij mij wel meevallen want als ik zo een zak gebruik is het puur voor een pakje sigaretten, meer niet
|
|
||||
|
||||
De trui heeft trouwens in mijn buurt (Amsterdam) wel één nadeel
Mensen kijken je heel raar aan als er VOLKSforum op me borst staat en ik maar weer uitleggen dat het geen racistische betekenis heeft |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat probleem heeft mijn broertje ook, maar die heeft ook alleen maar kisten aan heel de dag |
|
||||
|
||||
Quote:
En ook met witte veters er in of dat weer nét niet |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee gewoon zwarte |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik moet eerlijk toegeven, die kisten als je ze eenmaal hebt verslijt je ze volgens mij nooit meer, alleen rijd t niet zo lekker met kisten aan |
|
||||
|
||||
Quote:
Eigen Volksforum eerst!
|
||||
|
||||
vandaag binnengekregen direct gepast,en niet meer uit gedaan.
toppie geregeld |
|
||||
|
||||
Quote:
Damn, gelukkig maar, ik heb die dingen zaterdag weg gedaan, zijn ze rap bij de TPG |
|
|||
|
|||
Scherpe foto's maken blijft lastig met een telefoontje... Maar even voor het idee hoe deze Volksforum Freak erbij loopt:
|
||||
|
||||
Quote:
Ehuu ik verslijt een paar per jaar, ( al vanaf mijn 14e, begonnen met die bruine) dagelijks aan. En t auto rijden, als je ze op tijd in het leervet zet, geen probleem.
|
||||
|
||||
Hebben jullie nog een? Mijne is gestolen
|
||||
|
||||
Ebut, ik heb afgelopen woensdag nog hard gezocht naar een Volksforum hoody in 013, was je er niet .
Er zijn hoodies te koop op airtime: http://www.air-time.nl/ |
|
||||
|
||||
Klopt, door allerlei omstandigheden en moeilijkheden kon ik er helaas niet bij zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Dude! Weet je wat je hebt gemist?! |
|
||||
|
||||
Het vetste optreden van 2010