|
||||
|
||||
en een 7j velg met een 175-50-15
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen de hoogte van de 55 valt ook nog mee. Maar dat bolle van de band, Doet het zo tractor achtig laten lijken. Ligt dat aan de breedte van 185? of het merk band?
Die 175/50 ziet al stukke beter uit, Vind ik zelf dan. Zo als ik ze nu heb, Oogt het idd raar. |
|
||||
|
||||
Smaller hoeft niet, ik had op de witte ook 185 mm band op 'n 7 inch brede velg liggen, alleen dan wel maar 40 of 45% hoog, weet de Nankang maat effe niet meer zeker... Stond prima al zeg ik 't zelf.
|
||||
|
||||
Eens heel iets anders, als je nu bijvoorbeeld een 195/40 band pakt voor om de velgen heen?
Die zijn dan wel breder, maar lekker laag. Dan heb je toch een brede band zoals je wil, maar ook eentje die zo laag is, dat het absoluut geen ballon-effect geeft. Hier heb je wat foto's ervan.
|
||||
|
||||
De breedte is zo wel goed. maar het gaat er om, omdat ballon effect weg te krijgen. Dus moet ik plattere banden pakken. Maar de vraag is dan kan ik het bij 185 houden, of moet ik dan over gaan naar 175.
De 175/50 staat toch al redelijk goed. maar ik vind geen fatsoenlijke foto van de 185/50 alleen 185/45 en 55. Maar wat ik ook niet snap is, dat de 185/55 op de foto heel anders uitziet dan die van mij nu, Die staan niet zo bol. Hoe kan dat dan? Dit is de 175/50, ook op een zwarte velg. Dit oogt toch al beter dacht ik zo? Last edited by Gino89 : 30-03-2011 at 18:51. |
|
||||
|
||||
Hoe staat het ermee Gino??
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Nou, Iemand heeft me 2 krassen op de auto gemaakt. Achter aan de c stijlen. Auto staat niet in de garage. En schijnbaar zijn er mensen die er niet vanaf kunnen blijven.
Verder heb ik het probleem met het stationair toerental opgelost. De klopsensor behuizing was gescheurd. Maar de computer gaf geen fout melding aan. Maar sinds 2 weken is hij niet meer weg gevallen met een andere klop sensor. Dat is Tenminste een goed punt! Nu ben ik nog even bezig met de banden wat ik nu heb, Deze rijd ik op. En dan komen op de borbet's nieuwe banden. 185/45/15 En dan spuit ik de stalen velgen nieuw. En daar leg ik dan winterbanden op. En in de vakantie wil ik gaan beginnen met roest bij maken, Onder de auto vooral achter as. De deuren links en rechts,Onderaan.En de motor ruimte. Jammer genoeg heb ik het de laatste tijd erg druk. Maar dit zijn de plannen zon beetje |
|
||||
|
||||
Goed bezig met dat stationaire toerental.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, dat heeft ook lang genoeg geduurd he. Maar zo 100% er van overtuigd ben ik er nog niet. Want soms deed hij het ook een hele tijd gewoon. En dan begon dat weer |
|
||||
|
||||
Weer eens ff een update, APK zit er weer op. Na een paar punten afkeur.
Nieuw einddemper Fusee uitgeslagen, uit voor zorg maar alle 2 vervangen. Remkracht verdeler hing vast. links achter wiel lager kapot, maar ik merkte niks onder het rijden best raar... Co waarde te hoog, Dus maar weer over gestapt naar een katalysator. Complete ondergrond behandeld met fertan en bitum. Hier en daar dele nieuw zwart geverfd. Verder nog bezig geweest met het föhnen van de bumpers; En natuurlijk wat kilometers gemaakt in de vakantie |
|
||||
|
||||
Vond 't leuk je even gesproken te hebben op de meeting afgelopen zondag
Nu op naar de volgende modificaties!
|
||||
|
||||
Gevonden
Leuk je even gesproken te hebben en heb meteen je topic eens goed doorgelezen, mooie gti
|
||||
|
||||
Hehe. Thx zie je maar weer hoe klein de wereld is he
Ik herkende jou auto alleen niet zo 1.2.3. Maar dat zal wel aan de velgen hebben gelegen,want ik had op de meeting nog een foto van je auto gemaakt |
|
||||
|
||||
Ja zoals ze zeggen: velgen maken de auto
We zien ons
|
||||
|
||||
Knappe Golf !
|
||||
|
||||
thx!
|
|
|||
|
|||
Bumper fönen?? waarom?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wordt het kunststof weer mooi zwart van
|
||||
|
||||
Idd, En ze zijn tot nu toe nog altijd mooi zwart. Het hou best goed dat föhnen tegen over andere dingen.
|
|
|||
|
|||
Je hebt daar toch allerlei smeerseltjes voor die werken perfect...
|