![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat een trieste vertoning, dit gaat al lang niet meer over een (te) dure Jetta, fietsbanden of laag rijden maar is telkens op een en dezelfde persoon gericht.
En het leuke is dat degenen die altijd vooraan staan zelf vaak nog nooit iets klaar hebben gemaakt (letterlijk en figuurlijk) OF het gewoon leuk vinden om anderen na te praten. Misschien vanavond gewoon chips op tafel in plaats van papegaaienvoer voor sommigen ? |
|
|||
|
|||
![]() het gaat mij niet om het bedrag(eigenlijk ook wel) maar meer om dat zelf omhoog pratende gezeik van jou(ik heb dit, zus en zo gedaan aan de auto en nu moet ie zo veel opleveren)
nu stop ik echt en reageer hier niet meer op, de ROZEN
|
||||
|
||||
![]() Dat noemt men een advertentie opstellen.. als je een auto verkoopt is het wel handig om erbij te zetten wat er allemaal op en aan zit, zeker als je redelijk aan de prijs zit.. wel grappig om te zien, ik geef een vb van andere met hoge prijzen en plots boeit het opeens niet meer dat hij duur is..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Volgens mij kan dit heel makkelijk gestopt worden: blokkeer Misha. Dat doen de mensen die het kunnen niet, want ze vinden dit spelletje zelf veel te leuk! De discussies gaan al tijden niet meer waar het om begonnen is. Het is nu 'gewoon' een ordinaire pesterij, zoals op basisscholen gebeurt. Als ik lees dat hier volwassen kerels tussen zitten met kinderen dan denk ik bij mezelf: wat kom je te kort? PS. al die 'welgemeende adviezen' die hier richting Misha gegeven worden zijn ook allemaal van hetzelfde en hoor je telkens weer. Elke keer wordt er weer gewezen op lange tenen e.d. en telkens wordt hij er weer op gewezen om hier niet in te trappen maar komop mensen.... kap er gewoon lekker mee en get a life. Ik vind dat Misha zich tegenwoordig netjes gedraagt op het forum en dat mag OOK een keer gezegd worden. Dus alle stokers, mensen met olie en meelopers: vanwaar de frustratie? PS, Tjaap.. sturen mods elkaar onderling ook waarschuwingen? Dit is overigens geen grap maar een serieuze vraag. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeg me dan eens waarom. Niemand die het me kan uitleggen, maar als we een prijs moeten bepalen weet opeens wel iedereen dat die origineel Hollandse roestbak meer waard is dan die import in concoursstaat. Zelfde waarom die verbrede velgen opeens 350 euro kosten, een gerolde auto retro is, en alles waarvan we de prijs niet kunnen verantwoorden is oldschool, iets voor kenners, bla bla. D'r is de laatste tijd veel te veel slap gelul, en veel te weinig echt gesleutel. En als dan iemand wat zegt vliegt een hele meute heikneuters d'r op af alsof ze net hebben gezien hoe hun moeder een pak slaag krijgt. Probeer eens onderscheid te maken tussen gemekker en het constateren van een feit. Tussen zeiken en waarschuwen. Tussen een zinloos complot, of goedbedoelde adviezen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is een gevoelskwestie .. zelfde als je een 84er koopt in plek van een 85.. net dat jaartje ouder is voor de 1 nutteloos, maar er zijn mensen (echt Chris) die waarde hechten aan een bepaald bouwjaar, kleur of wat dan ook. Voor jou is het misschien onbegrijpelijk maar goed.. nog zoiets is een 1tje op een kentekenplaat, daar zijn ook genoeg mensen bij die dat verafschuwen, het is zo'n klein detail.. maar goed als mensen daarover vallen is dat toch hun keus. Je hebt toch niet overal een verklaring voor nodig? Trouwens, een origineel Hollandse roestbak vs. een import in concoursstaat is natuurlijk geen vergelijk, je moet kijken naar gelijke auto's alleen de 1 is origineel Nederlands en de ander heeft zo'n lelijk nieuw kenteken, wat kies je dan.. Als je 2 auto's aangeboden krijgt, een roestbak uit NL of een hele nette uit DLD beide voor hetzelfde geld is de keuze natuurlijk snel gemaakt, dat snapt iedereen, maar daar gaat 't dus niet om.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, dat doen we. Ik kan zeggen dat wij als mods. echt maar dan ook echt de buik er van vol hebben, en als ik mocht er ook enkele mensen direct een ban kregen. Tot nu toe heeft pas 1 persoon een ban gekregen, en daar zijn we eigenlijk best trots op (openminded view) maar ook dat houd een keer op. En hypocriet, sja wij zijn ook niet perfect... Anders was er ook maar 1 mod. nodig ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wie de bal kaatst....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Misschien is dat een goede afsluiting voor dit topic, en dat geldt dan gelijk voor iedereen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zou het niet zo moeten zijn dat moderators zich op de vlakte moeten houden wat betreft mening over personen? En in 'anonimiteit' de zaken op het forum moeten regelen. Zoals hiervoor al is gezegd, de eerste nare reactie komt van een moderator af. Volgens mij is de functie van een moderator zo niet bedoeld. Ik denk overigens dat als de moderators zich wat meer op de vlakte zouden houden wat betreft een persoonlijke ideeën over bepaalde personen, de sfeer hier ECHT beter zou zijn. Er is al meerdere keren gesproken over de sfeer en die kan echt verbeterd worden als 'de politie' wat meer gedistingeerd te werk zou gaan.
Zoals ik al gezegd heb, volgens mij gedraagt Misha zich best oke de laatste tijd. Doordat er telkens weer oude koeien uit de sloot gehaald worden, zal dit nog wel even door blijven sudderen. |
|
||||
|
||||
![]() De mods hier zijn, net als wij, autoliefhebbers, die ook graag van het forum dat zij in de lucht houden gebruik willen maken. En ook zij hebben een mening.
![]() Lijkt me wat kort door de bocht om te zeggen dat ze enkel de lasten krijgen, en niet de lusten. Hou ons forum maar lekker schoon en online, maar als je je mening wil spuien, ga je maar ergens anders heen. Iedereen moet een beetje meewerken. Ik heb al vaker aangegeven dat het niet fair is constant met z'n allen op Misha rond te hakken, maar Mish maakt zich af en toe ook niet echt geliefd, en maakt het wel heel erg leuk door telkens te reageren en te happen. Als iemand hem advies wil geven, valt ie ook aan, en zo gaan goede bedoelingen ook verloren helaas.
|
||||
|
||||
![]() Aanvallen.. ik weet niet maar dat vind ik een groot woord, ik zeg gewoon wat ik vind, geef inhoudelijke reactie op het discussiepunt. Neem het voorbeeld over die kwestie van originele NLer enzo, ik leg je netjes uit hoe of wat (vanaf mijn oogpunt).. daar vraag je ten slotte om, maar vervolgens geef je er geen reactie op terug.
Ander dingetje is dat ik niet op dit forum zit om geliefd te worden, ik zit hier om te laten zien wat ik doe met m'n auto's.. maar als dat niet gewaardeerd wordt dan sluit van mij part het topic en dan zien jullie wel op een meeting wat 't wordt.
|
|||
|
|||
![]() Hahaha prachtig dit, weer een rel topic omtrent Misha S. uit Oss
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() tja... al die keren daarvoor waar het uit de hand liep waar geen van ons team bij betrokken was tellen we gemakhalve maar niet mee maar niet..
en het is het niet over de invulling van onze taken word intern wel beproken, denk dat het openheid en tollerantie een van onze sterke punten is.. maar het geduld raakt een keer op.. schijnbaar moet je naast de antwoorden die gegeven zijn door het team ook een verder kijken naar wat veel mensen hier gepost hebben.. daarnaast heeft een mod ook recht op een mening..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn excuus, danku voor de info. ![]() Wat betreft die waardering... dat is nou waar je de mist in gaat! Het heeft met waardering en respect niks te maken, maar gewoon met je eerlijke mening geven! Dat niet iedereen het mooi / veilig / goed / smaakvol vindt, hou je toch altijd en overal. Ik wil niet weten hoe vaak ik commentaar heb gekregen over die 16v lip onder mijn Golf, over de roestplekjes op de deuren, over het feit dat de auto al twee jaar stil staat, of dat ik eens moet stoppen met onderdelen te verzamelen en gewoon eens moet kopen wat ik nodig heb. "Bedankt voor de tips, het advies en jullie mening, en nu ga ik weer verder met waar ik mee bezig was." Gaandeweg leer ik wel van mijn fouten, en van de tips van anderen. Ik hecht waarde aan de info die ik van anderen krijg, en vind het fijn dat mensen zich de moeite doen me te helpen met dingetjes, of me advies geven over hoe mijn auto er beter uit zou kunnen zien. Ik ga dan echt niet overal verkondigen dat ik alles beter weet, en dat "jullie" wat van "mij" kunnen leren, en niet andersom. Ik kap nu ook met reageren in dit topic, want ik heb nu zo vaak hetzelfde gezegd, op zo'n uitgebreide manier, dat als het er nu nog niet in zit, dit ook nooit meer gebeurd.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb inmiddels ook al 40 keer gezegd dat dat uit de hoogte gevalletje iets is wat je of jullie ervan maken.. zoals jullie ook altijd zeggen niet zo happen, neem wat met een korreltje zout van mij part. Je moet me anders toch eens vertellen waarom ik me superieur zou vinden als ik op een forum post waar ook rallye's r32 met 4 wielaandrijving, golf2 16vg60's, etcetc. worden gebouwd, ik weet 't namelijk niet. Wat ik wel weet is dat je best een dikke auto kan maken met 'enkel een schroefset en een setje wielen' zoals jullie het zo mooi omschrijven altijd.. en nu heb ik 't echt niet over mijn eigen auto's
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Richard, Hoeveel keren loopt het uit de hand zonder dat iemand van het team daarbij betrokken is? Wat betreft de openheid en tollerantie, ergens heb je wel gelijk. Een moderator moet gewoon lekker mee kunnen lullen met de rest maar volgens mij is er wel ergens een grens. Jullie zijn tenslotte wel een 'belangrijk' figuur op zo'n forum. Extreem voorbeeld: Als een minister iets flinkt is het land te klein, toch ook een 'belangrijk' figuur? Nu wil ik niet zeggen dat jullie geen mening mogen hebben of deze te uiten maar ik denk wel dat jullie moeten kijken naar de balans: in hoeverre past het bij de functie om je in te laten met deze pesterijen? |
|
||||
|
||||
![]() kijk het eens anders.. hoe vaak hebben wij de rotzooi al niet moeten opruimen..
maar goed, denk dat we elkaar eens op een meeting moeten spreken..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is bullshit,want je loopt tegen iedereen die het horen wil(en helaas ook degenen die het niet willen horen) uit je nek te bazelen over je pimp-kunsten.... maar ik ga verder niet meer reageren, ik ben erop uitgevochten. als jij denkt dat je het gemaakt hebt met je stance,so be it ![]() de groeten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee... ik reageer op vragen van mensen, ik krijg geregeld vragen wat voor verlaging eronder steekt, hoe breed de wielen zijn, wat voor banden, hoe dik de adapters etc etc.. ik beantwoord netjes die vragen en jullie pikken dat op als 'pimpen met m'n shit' Als je gewoon je principe van pesterijen opzij zet, dan zie je dat ik mensen info geef over dingen waar ik zelf ervaring mee heb. Dat is toch een major onderdeel van een forum... je mede-hobbyisten helpen, van info voorzien, etc etc.