|
||||
|
||||
cool ben benieuwd !
Dit project wel afmaken he jaap ! |
|
||||
|
||||
we krijgen een deel 3
leuk dat ie wel in de familie blijft
|
|||
|
|||
net van de boot van half 1 gehaald helemaal uitgeput van de lange reis
de nieuwe eigenaar |
|
|||
|
|||
zo de Tjaap is onder weg naar het westland
hij kon nog net de boot van 15:30 halen ..... veel plesier er mee Jaap Last edited by Alberto : 19-07-2009 at 16:16. |
|
||||
|
||||
Jaap gefeli man!
|
|
|||
|
|||
net ff telefonische kontact gehad maar bij het passeren van de grens viel de verbinding weg !?
hij klonk erg gelukkig met zijn nieuwe aanwinst ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Bedankt De Grote Beurt, voor het niet pimpen van mijn barrel!
|
||||
|
||||
Veilig thuis,,,... nouja.. bij Marc dan.
|
|||
|
|||
Quote:
zo slecht was ie ook weer niet Ebut en veel is er ook niet gepimpt , op het nieuwe schuim in de stoel en de uitlaat na dak doorvoer schoon gemaakt , de de auto schoon gemaakt we gaan het mee maken wat Tjaap er mee gaat doen al heb ik al een flauw idee ..... |
|
||||
|
||||
Oh, dat bedoel ik ook niet Alberto, was meer zo'n foute DGB/Pimp My Ride foto van die mongolen op die net gepimpte auto's
|
|||
|
|||
Quote:
is al goed off topic ....kapje voor de dorpel al van Gub gehad trouwens ..... |
|
||||
|
||||
Liep me al af te vragen van wie hij kwam
Lag bij de achterdeur, was het weekend niet thuis, maar ontvangen! Dankjewel!
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
en nu helemaal thuis. Rem zit wel weer vast. En heb de handrem niet aangeraakt. Morgen maar snel even naar kijken
|
|||
|
|||
Quote:
vreemd . |
|
||||
|
||||
gebeurde bij stoplicht bij malieveld. Denk dat het er aan lag dat ik de hele tijd de voetrem vast moest houden. Roestig veertje ofzo waardoor hij niet ontkoppeld. Kan nooit ernstig zijn lijkt me
|
|||
|
|||
Quote:
ik hoor het wel |
|
||||
|
||||
toch een gelukkig einde van een triest verhaal.
|
|
|||
|
|||
en ze leve lang en gelukkig
|
|
||||
|
||||
we zijn er nog niet. Komt steeds meer rottigheid tevoorschijn. Vandaag bij de dealer geweest en die kende de country niet eens. Ze waren wel erg behulpzaam maar wat ik tot nu toe zoek is allemaal niet meer leverbaar. Weet iemand ergens een sloper te staan?