![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() NICE
![]()
|
||||
|
||||
![]() Erg mooi ding!
![]()
|
|||
|
|||
![]() en nu maar ff de bankrekening laten bekomen
|
|
||||
|
||||
![]() mooie gti!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit !
![]() |
|
||||
|
||||
![]() staat stuk beter zo de wielen en verlaging
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dank u maar deze is nog bijlange niet af!
mankementen: centrale vergrendeling ruitmechanisme passagierskant omvallende woofer rammelende carroserie lekkende uitlaat olieverlies lossende binnenpanelen hardnekkige mfa hendel chassisdoppen hoedenplank stickers onderkant lichten slecht afgesteld niet uitgelijnd doppen achterbumper achterruitsproeier leiding mist kofferbekleding mist |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() gisteren naar den opendeurdag bij audi in vorst geweest samen met een kameraad zen pa (audi A4 1.9TDI 130pk). ffkes goed de teugels laten vieren(lees: vollegaaaaaaaaaaaaaaaaz), resultaat:
olietemp: max 84°C watertemp: nooit op halfweg gekomen telletje tot 200 gekregen wel trillen gelijk nen zot, volgens mij moet ik men velgen is laten balanceren, en den boel is laten uitlijnen reeds gedaan dit weekend: -binnen bekleding koffer gemonteerd -cv gefixt -raammechanisme vervangen -binnenpanelen vastgezet en dik 350km gereden, goed weekend gehad dus ![]() mankementen: rood= opgelost centrale vergrendeling ruitmechanisme passagierskant omvallende woofer lossende binnenpanelen hardnekkige mfa hendel chassisdoppen doppen achterbumper kofferbekleding mist achterruitsproeier leiding mist hoedenplank stickers onderkant lichten slecht afgesteld niet uitgelijnd rammelende carroserie lekkende uitlaat olieverlies alternator slecht groot onderhoud nodig ![]() Last edited by Ice_ken : 04-10-2009 at 22:43. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() nog een lange weg te gaan...en vandaag ffkes mijn woofer beter afgestelt, alleen spijtig dat mijn versterker uitvalt bij volume 17 en hoger dit weekend niet veel kunnen doen aan mijne gti, wegens ziekte ![]() wel ffkes mijn interieurke aangevuld en nog wat prullkes: -boutklepjes opgestoken(achterbank) -railafdekking gestoken (passagiersstoel) -binnenpaneel vastgezet -CV terug gefixt(was weer loggeraakt) -doppen in het voorstuk gestoken(onderaan) -dakrubbers vastgezet met de clipjes -clip gestoken voor de motorkapsteun |
|
|||
|
|||
![]() gisteren een BBQ gemaakt met het belgische mk2 forum:
![]() daar dan ook van iemand VDO metertjes gekocht en deze ingewerkt in mijn middenconsole: ![]() |
|
|||
|
|||
![]() all systems are go for launch :lol:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=y9SeVE6rmP8 will make better one soon ![]() |
|
|||
|
|||
![]() beginpost geupdate
|
|
|||
|
|||
![]() ik en mijn bedroevend slechte foto kunsten:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor, zou hem alleen nog even terug voorzien van lijsten ipv stickers
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bah nee, vind die lijsten echt zo lelijk, en de striping mooi |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tips altijd welkom |
|
|||
|
|||
![]() vandaag weer druk bezig geweest
![]() -kleppendekselpakking verwisselt naar een rubberen exemplaar, en de draadstangetjes vervangen. -kleppendekselrubbertje vervangen + de vacuumslang -paar onderdelen afgeschuurd -kleppendeksel gespoten van vorige week: ![]() nieuwe stukjes: ![]() naar nu: ![]() morgen verder opkuisen |
|
||||
|
||||
![]() Netjes.
Nog effe de tankjes voor kvs en ruitensproeier schoonmaken. Kleine moeite, maar het doet optisch veel voor je motorruim.