|
||||
|
||||
Quote:
sorry voor de of topic, Maar domi jonge wordt het niet eens tijd voor je om je kop eens een keer te houden over een ander zijn zaken je opmerkingen, en je uitlokkingen hebben niks te maken met de auto hobby en een ander zijn smaak. over het beunen dan maar niet te spreken van dat blok wat je aan molle hebt verkocht. Maar nu begrijp ik waarom je niet zo vaak op een meet bent te zien. als je hier verder nog op in wil gaan vind ik prima dan graag via pm ik wil het topic niet nog meer verzieken dan ik al heb gedaan. |
|
|||
|
|||
Quote:
had ik niks mee vinden het zelf niks 5 deurs houden we niet van houden meer van coupe idd erg mooie auto geworden gelukking bij een goede gekomen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks Ruurd en ik ben dr nog steeds errug blij mee,en 5 deurs is ideaal met de kids hoor En de Corrado stond er mooi bij in Leeuwarden Ruurd! Mooie combi met kleur en wielen! alleen had ik er niet mee durven rijden zo laag als de auto nu staat.....beetje TE ,ik zou de hulpveren er weer bij onder zetten als ik jou was... maar goed smaken verschillen! en als iedereen dezelfde smaak had,dan had er ook geen VAG meeting georganiseerd hoeven worden want dan stonden er allemaal dezelfde auto's Succes met de Corrado en je verder plannen |
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt daarom ieder zijn eigen toch hoe die er bij staat vinden wij mooi en daar doen we het voor.nog een paar dingetjes willen nog veranderen |
|
||||
|
||||
Niet om het een of ander. Maar wat is er met je nederlands gebeurt?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Que? |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet om het een of ander, maar wat is er met je voltooid deelwoord gebeurd?
|
||||
|
||||
Ik heb het over complete zinnen maken, niet om een d of t. En gebruik van leestekens.
Maar maak er ook geen probleem van hoor lastig lezen alleen |
|
|||
|
|||
sorry heb dislectie dus heb wat last met zinnen maken enz.
|
|
||||
|
||||
Heb ik op vrijdag- en zaterdagavond ook wel eens last van. Klote dislectie...
|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt |
|
||||
|
||||
Maar afgezien daarvan. Het is een mooie bak met een dikke kleur. Heeft wel wat weg van de mijne.
|
|
|||
|
|||
Quote:
idd is echt een mooie kleur |
|
|||
|
|||
wat een vette bak heb hem gezien op de vag meet.
hij laag wel laag. (bigdaddy had natuurlijk weer kritiek) maarja hij word ook al een beetje oud. ik vond hem zelf heel mooi, en de kleur zeker. veel succes met je corrado. |
|
|||
|
|||
Quote:
dankje wel. eigenlijk moet er nog een paar dingetjes gebeuren voor de dub05 meeting zien dat we er even tijd voor vrij kunnen maken. heb het erg druk thuis tuin enz en de nieuwe tekening ligt weer klaar hoop dat die nu goed wordt gekeurd de garage. |
|
||||
|
||||
Mooie foto.
|
|||
|
|||
Quote:
ja idd mooie foto. bedankt daar voor |
|
||||
|
||||
Hele dikke C!!!
Echt ziekelijk laag
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Moet eerlijk toegeven dat ik Corrado's normaal niet echt het mooiste model vind. Maar die van jou is wel echt een prachtbak
|
|
|||
|
|||
Quote:
dankje |