|
||||
|
||||
Jammer genoeg ga ik dat niet halen ik daarna naar een verjaardag toe ik kom wel een ander keertje nog langs.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Hier de foto`s van hoe hij er na het poetsen bij staat. Was wel veel werk.
Alle grove krassen zijn eruit. Ben ik echt bij mee, en hij glimt als een spiegel. Poets spullen. Hier dan de foto`s van de auto. Hier een aantal foto`s van de motor. Voor het poetsen. Na het poetsen en ontvetten met RM81 van Karcher. Mooi schoon waar eerst de bak van de luchtfilterbak zat. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 09-05-2009 at 14:52. |
|
||||
|
||||
netjes hoor! maar we bezichtigen un morgen wel
ben je morgen ook om 09:00uur in venray op het tank station? collonne vanaf daar groet frank
|
||||
|
||||
Ja ik had al met Egon gebelt. Ik zorg dat ik rond die tijd daar ben.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Altijdt het zelfde liedje heb je je auto gewassen en netjes staan begint het te regenen.
Even kijken hoe hij er morgen uit ziet anders was ik hem nog snel even voor ik vertrek. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
ronnie het was weer een gezellige dag vandaag
leuk ritje gehad en veel plezier gemaakt ik kan niet wachten tot de volgende meeting. ps meld je ff op hyves ivm die oz turbo`s gr,egon |
|
||||
|
||||
Ja was erg gezellig ja.. ik Pm je even ..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Zo de eerste foto is al binnen..
Lekker blinken.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
en hier nog een op de heen weg geknipt |
|
||||
|
||||
mooi....
|
||||
|
||||
Mijn hond is ook van de partij geweest op de meeting.. En natuurlijk ook weer op de plaat gezet.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Weer eentje gevonden, met dank aan Siepeltje.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
De wagen ziet er weer super uit kerel Maar waar is de onderlip gebleven, je had toch al een nieuwe liggen?
|
||||
|
||||
Ja besteld maar nog niet geleverd laat ik het zo zeggen..hij stond in Backorder.
Dus komt later. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er weer super uit ronnie, motorruimte is ook top , maar je einddemper hangt toch wat scheef. Dikke bak verder. Misschien is het een idee om je einddemper eens te polijsten
|
||||
|
||||
Nee Marco het idee is om een andere eronder te hangen..
Hahaha Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ziet er weer gelikt uit , echt super vette mk2!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Iets anders, of een betere gti einddemper?
|
||||
|
||||
Nee wil graag iets anders, eigenlijk wil ik graag een supersprint einddemper maar waarschijnlijk wordt het gewoon de complete uitlaat-lijn van de blauwe incl, de Spaghettie van Hartmann.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Vandaag eigenlijk eens de watermagneet van Meguiars gebruikt, wat een super ding is dat, echt ik raad dit echt iedereen aan hoor. Het is echt een geweldige doek neemt echt extreem veel water op en laat ook echt gen strepen achter.
Ook heb ik vandaag de boot-organiser besteld van Meguairs zodat ik altijdt alles netjes opgeruimd in de kofferbak bij me heb. Ik ben echt tevreden over dit spul het kost wel wat maar het poetst ook echt perfect. Gr Ronnie