|
|||
|
|||
Het ziet er allemaal heel mooi uit!
|
||||
|
||||
Even jullie mening gevraagd..
Afgezien van het spuitwerk (gewoon k#t dus! ) wat vinden jullie hier van? Ben er nog niet wild van...maar misschien moet ik het even onder de auto zien :roll: Andere kleurcombies -suggesties ?
|
||||
|
||||
Geen kleurencombi maken, maar gewoon een simpele effen kleur.
De wielen moeten niet afleiden van zo'n prachtige kever. Vindt heel eerlijk gezegd die primer kleur erg mooi, icm mooie chromen doppen? |
|
||||
|
||||
Quote:
idd ik sluit mij hier bij aan, of juist de hele velg in kleur met chromen doppen en white walls heb nog een setje kever kappen liggen bedenk ik mij,maar niet volledig bol ,maar met een logo |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties Ik ben er denk ik wel uit wat ik met m'n wielen ga doen
Meer spul binnen gekregen Gisteren via marktplaats contactpunten en condensator gescoord (5km van huis ), eenmaal aangekomen de man even gevraagd of hij nog meer VW spul had liggen (altijd doen!) ja hoor!, ik heb nog een setje treeplanken liggen. Dikke prima het oude type met brede sierstrip en super netjes! De man 50 euro gegeven en ze waren van mij NOS punten en condensator. Poortboys poetsspullen met LC pads (heb een paar lopers in de lak).
|
|||
|
|||
Pieter echt diepe buiging voor dit mooie kevertje!!
Even 1 klein tipje, je tank heb je behandeld van binnen met zo een sealer setje... Zet er alsjeblieft zo een klein universeel filterje tussen! Het komt nog wel eens voor dat ergens een stukje sealer loslaat en dan in je motor terechtkomt en tis geen fijn spul om in je engine te hebben... Is niet alleen een mening maar ook praktijk ervaring bij een andere auto.. Verders, ga zo door kerel!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje Er komt een filtertje tussen wees maar gerust...haha Filter komt onder de tank te zitten, tussen de uitgang van de tank en de ingang van de brandstof leiding bij de chassistunnel.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ik denk dat ik m'n wiel problemen wel heb opgelost Morgen ophalen
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Hey Pieter..
Ten eerste goed bezig ziet er allemaal keurig uit! Ik heb ook even een vraagje tussendoor over de tanksealer..is dit ook toepasbaar met een tank waat benzine in zit en gemonteerd zit?? Bedankt!
|
||||
|
||||
Quote:
Niet mogelijk, je moet namelijk de tank heen en weer schudden om de sealer in alle hoeken te krijgen. Ook moet de tank leeg zijn. Als je een beetje logisch nadenkt dan zou je dit ook zelf kunnen bedenken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Me likey!^^ Zoiets moet het worden denk ik. Past ook wat beter bij mijn auto-kleur Quote:
Zie post hierboven http://www.kbs-coatings.com/Tank-Sealers_c_7-1-0.html Met video!
|
||||
|
||||
Groot compliment over hoe je het allemaal doet!
Echt klasse, de manier waarop je het aanpakt..! |
|
|||
|
|||
tjonge zie dit topic voor het eerst , echt netjes werk zo
|
|
||||
|
||||
Weer even een kleine update
Ik heb weer eens een aankoop gedaan.... CB-Performance schijfremmen-set! Steek 5x130, helemaal compleet! inclusief verlaagde spindels, gereviseerde fuseepennen en fuseelichamen Is 1000km mee gereden Kan ik mooi mijn gasburners aan vast knuppen
|
||||
|
||||
mooi project gaat helemaal de goede kant op succes..
|
|||
|
|||
laat arno die velgen effe polijsten is tie goed in
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, ja en daarna z'n moeder de boel laten afplakken Polijsten gaat niet zo heel veel tijd in zitten denk ik. Ik denk dat ik ze helemaal in de afbijt ga zetten en dan vervolgens ga parelstralen
|
||||
|
||||
Mini update!
Eindelijk na 2 jaar zoeken, een matching koplampglas gevonden! En dat nog wel op de oldtimerbeurs in Eelde, voor het mega bedrag van: 5 euro
|
||||
|
||||
mooi werk toch weer wat completer de auto