|
||||
|
||||
Zowel de dynamo als de accu zijn doorgemeten en getest vóór ze vervangen zijn. Ik weet wel dat de diesel niet bij toverkracht blijft lopen...
Overigens, de 'Jetzt helfe ich mir selbst' idd ook, zowel voor 32/33 als 32B. Prettige boekjes met duidelijke foto's.
|
||||
|
||||
Ja leuke boekjes vooral als je daarin leest hoe je een band moet vervangen :S
Ik heb afgelopen weekend ook een so wird es gemacht gekocht op ebay, iets uitgebreider nog
|
||||
|
||||
Grmbl, ik bedoelde ook de 'So wird's gemacht'... (maar de 'JHIMS' heb ik idd ook).
Al met al iets van 5 naslagwerken, inclusief het originele VAG-werkplaatshandboek + updates...
|
||||
|
||||
Ik heb denk ik ergens heb zitten slapen... heb dit hele pisrat verhaal gemist.
Maar wat een klus en wat een resultaat Nu maar wachten tot ik hem spot in Breda, ondertussen komen er al best wat forumleden uit Breda maar op de één of andere manier spot ik echt bijna niemand. (op Evilnyntje en Koen is Sleeping na) |
|
||||
|
||||
Evil spotte ik eerst nog wel eens, omdat we hemelsbreed net een kilometer van elkaar wonen, denk ik, maar kom ik de laatste tijd ook nooit meer tegen?!
Koen is Sleeping spot ik nog wel eens, maar dan wel in zijn daily... en meestal na telefonisch contact!
|
||||
|
||||
Quote:
Evil werkt he , daarvoor was ik fulltime slacker en reed ik vaak rond, plus de wagen word binnenkort voorzien van nieuwe apk en 3 weken vakantie daarbij verklaren een hoop denk ik . |
|
||||
|
||||
You're forgiven, Evil, maar het feit dat je nu werkt maakt je nog geen slacker-af, hè?!
Btw, 13" is toch wel iets om over na te denken...?! Welke verlaging spreken we hier over?
Last edited by Oudelut : 03-10-2009 at 13:02. |
|
||||
|
||||
:~ ^60/40 denk ik..
|
|
||||
|
||||
Zou het? Cool! Daar zou ik wel heel tevreden mee zijn....!
Helaas hoorde ik een paar dagen geleden -NA 4 MAANDEN WACHTEN- dat Löwering de verlaagde veerschotels voor de vóórkant niet kan leveren... Echt schandalig?!
|
||||
|
||||
geen 13ers voor mij, veel te klein, tis geen kart
|
||||
|
||||
Quote:
ik kom niet uit breda maar wel uit de regio en ben geregeld met mn golf naar mn vriendin gereden in Breda , maar kom ook nooit medeforummers tegen maarja ik rij dan meestal maar van de snelweg tot westerpark.... oja, kheb nog wel een paar verlaagde verschotels liggen voor een golf, weet nie tof die bij jou passen/pas te maken zijn?
|
||||
|
||||
Dat zijn mijn oude schotels, en die passen dus niet :P
|
|
||||
|
||||
Thnx anywayz...
|
||||
|
||||
Audi schotels dan maar?
|
|
||||
|
||||
Tja, had mijn hoop gezet op jouw -75, maar helaas...
|
||||
|
||||
wat is er dan precies anders aan die schotels Arne?
misschien kunnen we ze aanpassen?
|
||||
|
||||
Zo die was goed rot , maar gelukkig weer een nieuw leven ingeblazen .
Topwerk , de passat ziet er weer als nieuw uit .
|
||||
|
||||
Quote:
Jij hebt 'm dus nog niet IRL gezien... Maar bedankt!
|
||||
|
||||
Tijdje geleden bij Gijs op bezoek geweest in Vught... Toen iets leuks meegenomen:
Altijd leuk als de herfst net is begonnen?!
|
||||
|
||||
Oeh damn. Vet hip! Functioneerd ie ook goed, nu dat ie gemonteerd zit?