|
|||
|
|||
nu lijkt het me wel duidelijk voor ze..
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb geen idee waar jij hebt gezeten de laatste maanden, maar als je het nieuws een beetje gevolgd hebt, weet je dat de transportsector al een jaar op zijn gat ligt !! De rest volgt logischerwijs vanzelf, aangezien alles draait om transport in NL. Geen idee wat Oldskool voor werk doet, maar de opmerking dat een krediet-crisis uit de lucht komt vallen, getuigt meer van je eigen struisvogelpolitiek als dat in 'real-life' de actualiteiten volgt . . . Laten we maar niet al te ver doordraven op dit onderwerp, het begon bij : prioriteiten stellen . . . een auto koop je normaal toch om mee te rijden ??? Schorsen doe ik bv omdat ik er meerdere heb staan en zo kan ik op mijn gemak van een hok een nog groter hok maken . . . daarnaast is een auto ook wel makkelijk om naar je sollicitaties te gaan en tevens om mee naar je nieuwe baan te rijden . . . maar ach, je kan dat natuurlijk ook op de fiets doen, ligt er gewoon aan waar je je prioriteiten hebt gelegd. Desalniettemin . . . succes met solliciteren . . . ik weet wat het was om met minder geld te moeten doen en dat was niet altijd even prettig. |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
ja, maar iemand die in loondienst is heeft niet zo vrezelijk last van die crisis!
ontslag komt dan zomaar uit het niets. en een auto is om in te rijden, maar als de portemonne dat even niet toelaat, dan staat hij even stil, wat is er dan mis met fietsen?? prioriteiten inderdaad, misschien zou jij het anders doen... |
|
||||
|
||||
ben ut helemaal met jan-jelle eens.....
nogmaals sterkte en zou um niet verkopen as je dat kunt voorkomen,krijg je spijt van denk ik..... gr. |
|
|||
|
|||
Quote:
Zeer zeker . . ik doe dingen zeer zeker anders, zolang ik een chocoladeletter krijg rond 5 december geloof ik ook nog steeds heilig in Sinterklaas !!! Als je ff verder leest zie je dat Oldskool zelf al aangaf 3 maanden geen salaris te hebben ontvangen . . . Neem een voorbeeld aan de transporteurs ben je als chauffeur misschien wel in loondienst, maar als je merkt dat je minder lange dagen maakt, er minder werk voor je baas is, kan je op je klompen toch wel aanvoelen dat ook je eigen baantje dan vanzelf op de tocht kan komen te staan . . . Ik geloof dan wel in Sinterklaas, maar denk je dat alle bazen van mensen in loondienst dit ook doen ?? Die geven echt geen kadootjes zoals salarissen weg, als daardoor het gehele bedrijf dreigt om te vallen . . . De meningen verschillen over het prioriteiten stellen, maar om het gezegde "een appeltje voor de dorst " op nummer 1 te plaatsen had niet eens zo verkeerd geweest . . . |
|
||||
|
||||
Wat een topic vervuiling, dacht dat dit een topic was over een olskool MKII of is dit het kredietcrissis-forum, mensen laat andere in hun waarde en respecteer elkaars keuze`s!
Meer zeg ik er niet op. Olskool-II veel succes met verdere plannen en hoop voor je dat je nog lang van haar kan genieten. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Lijkt het VWForum wel, zo offtopic gaan we hier...
Het komt erop neer dat ik te lang heb gedacht, van het komt wel weer goed. Nu is het te laat, en moet ik tog zorgen dat ik de rest van de rekeningen kan blijven betalen. Zoals hierboven al gezegt, niks mis met fietsen, en anders kan ik als het nodig is de auto van m'n moeder nog lenen. Laten we het hier bij houden, en het topic gewoon weer over mijn auto laten gaan...
|
|||
|
|||
pompie dom die dom
laat mijn lelijke neefie met rust, ik hem ook niet altijd maar zijn auto, zijn geld, zijn keuze wie deze kredietcrissis niet heeft zien aankomen is blind.......
|
|||
|
|||
ja, ontopic is een goed idee!
erg dikke auto zo, succes ermee! groetjes, |
|
||||
|
||||
Vandaag weer even een paar foto's geschoten, nu met het ouderwetse Coca-Cola kratje op het dak. En ja ik weet t, had haar eerst ff moeten wassen, maar daar had ik geen tijd voor
M'n Iron Cross aan m'n sleep oog: Of ze wordt aankomende week geschors, of ik ga wat verzinnen zodat ik tog naar Assen kan aan het eind van de maand...
|
||||
|
||||
Quote:
hoe kom je erop,prachtig..... |
|
||||
|
||||
Zoals ik al eerder zei:
Quote:
Op een gegeven moment moet je weten wanneer het genoeg is, en ik denk dat je op dat punt bent aangekomen. Ik zou er eerder dingen afhalen dan nog meer aan en op de auto hangen. 't Is geen kerstboom.
|
||||
|
||||
zou er zowiezo niks afhalen, vin um supergaaf zo....
denk alleen wel dat je voor je er weer iets op/aan/in zet goed moet bekijken of ut eigenlijk nog wel wat toevoegt.... zoals ie nou is; dikke 10!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij had ik al een keer gevraagd of jij niet in mijn topic wil posten, omdat er tog niks zinnigs uitkomt. Bij deze dus nog een keer...
|
||||
|
||||
Als ik wil reageren dat doe ik dat gewoon hoor..
|
||||
|
||||
Kaartjes voor Assen zijn binnen!
Alleen dit baart mij een beetje zorgen; Quote:
Als het weer hetzelfde weer word als vorig jaar, gaat ik er niet heen. Vnaaf eerst maar ff naar de 1e mini-meet van dit jaar in Oss, en dan morgen tog alvast maar gaan bijrollen voor de 29e...
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit allemaal!
Ik zie je vanavond dan. |
|
||||
|
||||
Vandaag even "verkeerd" bezig geweest...
Hoorde steeds meer gepiep en getik tijdens het rijden, en voornamelijk met ver insturen. Kwam er dus achter dat allebei m'n stuur stangen, en m'n rechter aandrijfas aanliepen tegen m'n chassis. Dus helaas de auto maar 0.5cm omhoog geschroeft, nu loopt alles weer vrij. Krijg een dezer dagen een leuk uitlaatje binnen, moet alleen even een nieuwe ophang beugel aan gelast worden, en dan kan hij er onder... Ook de Iron Cross aan me sleepoog vervangen voor een Mercedes logo. Cuz Damn!!,..I Hate Mercedes