|
|||
|
|||
Quote:
Jep, zijn toch netjes. Eigenlijk wilde ik kijken voor Porsche Gulli, maar toen ik deze tegenkwam was ik ook al tevreden. |
|
||||
|
||||
een cabriodak reparatiesetje
Maar ik heb toch geen cabrio? Nee, nog niet, maar vanavond wel |
|
||||
|
||||
Een pot plamuur, bus spuitplamuur, bus primer en een bus hoogglans zwart.
Misschien toch maar eens een beginnetje maken om m'n Jetta van een nieuw laagje verf te voorzien |
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn zeker mooi Die zijn van een vriend van mij geweest namelijk. Succes ermee, ze zullen vast goed staan!
|
||||
|
||||
Erg veel voor de cabrio de laatste tijd oa:
Framepjes voor de klapraampjes terug van de verchromer Versmalde aandrijfassen en draagarmen.. nieuwe bandjes rvs einddemper en zo nog een hele lijst. heb een beetje getreuzelt de laatste maanden dus heb een kleine inhaalstrijd voor oostenrijk.. |
|
||||
|
||||
Volksforum.com kentekenplaathouders voor de dies0l!
|
||||
|
||||
een nieuw vriendin
mn passagiers stoel was de oude een beetje zat:P
|
||||
|
||||
Quote:
haha |
|
||||
|
||||
Een usa achterbumpert
|
|
|||
|
|||
andere wagen erbij gekocht :P
|
|
||||
|
||||
Achterruit zonder verwarming voor een Golf 1 orgineel nieuw in doos!!
Nieuwe tellerunit wat chrome werk chrome stalen bumbers Nieuwe logo's Nieuwe volledig gepolijste velgen(by JPS) Etc... etc... |
|
||||
|
||||
Flinke plannen Robert Jan
|
|||
|
|||
Quote:
jeezzzz... lijkt er wel op ja .... leuke lijst met onderdelen !! |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi lijstje vind het alleen jammer dat je op chrome bumpers overgaat. Vind juist de kleur combi van je huidige bumpers mooi en niet 13 in een dozijn. |
|
||||
|
||||
Complete set siglachrome ruiten gekocht voor het magistrale bedrag van €20,=
Is geen geld toch?
|
||||
|
||||
Quote:
Beetje... Quote:
er komt nog meer maar dat weet ik zo niet meer.. owja orgie chrome tankdop nog... Moet er alleen wel een lening voor afsluiten! Quote:
Ja dat is mischien zo, Ik hou ze ook en mischien zet ik ze er in de toekomst er ook wel weer op... alleen een paar gaatjes boren! Ik heb de stalen er al opzitten en alles is alweer dicht gelast en gespoten, dus het kwaad is al geschied! hahaha Er is nog wel meer, nieuwe emblemen etc... onder de motorkap dingen wat strakker maken enzo. En natuurlijk nieuwe wielen!!! |
|
||||
|
||||
Je bent goed bezig RJ.
|
|
||||
|
||||
ik ben volgens mij ook je grootste klant!!!
|
|
||||
|
||||
Brembo Max schijven en Feredo blokken voor aan de voorzeide van de mk1
|
||||
|
||||
Quote:
en achter? Niet dat je straks zo hard voor remt dat je kont omhoog komt!!! |