![]() |
|
|||
|
|||
![]() dank u ,
|
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit Alberto met 9j rondom !
|
|||
|
|||
![]() vandaag de nieuwe apk er op gekregen
nieuwe TEC schoefset er onder ...en ik moet zeggen ![]() gelijk weer wat poets er op gesmeerd , ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan nu maar snel weer op de normale rij hoogte
En ff fototjes in de zon maken, dan komen ze beter uit dan op die grijze dag in lauwersoog. |
|
||||
|
||||
![]() Staat wel te koop zag ik op MP?
Nieuwe wielen zijn wel tof, maar moet wel een eind zakken.. ben benieuwd naar 'meetinghoogte' ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
past mooi bij de kleur auto ![]() auto is nu op hoogte , lijkt al stukken beter Quote:
heb de cabrio te koop , jetta staat mooi te op vulling , je kan nooit weten hé ![]() Last edited by Alberto : 21-03-2009 at 16:44. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Echt heel gaaf met die wielen, is zo langzamerhand een van de mooiste Jetta's die ik ken !
|
|
||||
|
||||
![]() Dikke jetta hoor!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
erg mooi. ben/was ook bezig met een 1,3 4 bak. maar komt dat nog een klein beetje vooruit met 9j? of is het erg traag |
|
|||
|
|||
![]() is niet een 2.0 16v 9A motor , maar valt me niks tegen
maar 120 is best te doen , daar gaat het me om cabrio , en de passat doen het kwa snelheid beter ![]() Last edited by Alberto : 21-03-2009 at 20:25. |
|
||||
|
||||
![]() Ja vet.. toch vind ik (denk ik) de Schmidt's net wat beter staan..
Ik vind het ook 1 van de mooiere jetta's op het moment, top!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die zijn hier beter op z'n plek ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, had ik gezien .. staan ze ook mooi onder inderdaad.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ok ziet er zeer dik uit ![]() |
|
|||
|
|||
![]() dank u ,
![]() maar zoek nog een achter bumper , dus als iemand wat heeft liggen zonder trek haak gat ............. ![]() voor bumper is reeds nieuw aanwezig ....bedankt Erik ![]() dus is nog wel wat werk aan de 1,3 iR ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ontzettend dikke Jetta!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Echt super met de borbet A velgen....
Niet dat de Schmidt velgen niet mooi stonden,maar persoonlijk maakt dit de jetta toch wat dikker. Absoluut een van de mooiere Jetta's Keep up the good work....... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() staat de jetta goed ziet er wel gelikt uit.
de cabrio staat er ook mooi bij met die velgen. |
|
|||
|
|||
![]() zeer mooie jetta geworden alberto de velgen staan hem goed.
![]()