|
||||
|
||||
De Passat staat inmiddels weer in het magazijn van me werk.
Hier gaat het laatste gedeelte van de wederopbouw nog even plaatsvinden. Audio is ingebouwd,evenals alarm en xenon. Heb ongeveer 8 verschillende subwoofers in de kofferbak gehad en uit eindelijk voor een 12Inch Kicker gekozen. Deze is netjes ingebouwd netals de nieuwe Kicker versterker. even een extraatje van de inbouwer(M.C.S. car audio). Ook de headunit met DVD en Navi is nu aangesloten, wat een geweldig geluid zeg nu alles is afgesteld enz. Ook de buitenkant begint weer ergens op te lijken. Heb al even snel, de spiegels en deurgrepen gemonteerd. Het dak moet nog even afgehangen worden en aangesloten. Zaterdag ga ik de bumpers en gril monteren waardoor het weer meer en meer op een auto gaat lijken. Dan is het alleen nog de nieuwe wielen ophalen en monteren en rijden maar. Hoop dus zaterdag alvast wat foto's te kunnen maken/plaatsen |
|
||||
|
||||
Goed bezig en laat die foto's maar komen !
|
|
||||
|
||||
ben benieuwd!
|
|
||||
|
||||
Idd ja, klinkt erg goed allemaal.
|
|
||||
|
||||
Zo hehe eindelijk even wat foto's gemaakt zoals de passat er nu bijstaat.
En ja alvast voor degene die zeggen dat hij vies is, nog lager kan enz. Dat gaat allemaal nog gebeuren maar wilde even wat foto's maken. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit ! erg mooi kleurtje
|
|
||||
|
||||
Is het daklijstenverhaal ook goed gekomen?
|
||||
|
||||
nice
|
|||
|
|||
ziet er idd goed uit !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Jongens,
allemaal bedankt alvast voor de reacties. Word nu ook steeds blijer :mrgreen: Even de puntjes op de i zetten en dan echt genieten en rijden |
|
|||
|
|||
goed gelukt allemaal, alleen jammer dat je je kentekenplaten vast geschroeft hebt
|
||||
|
||||
Welke platen Rick??
|
|
||||
|
||||
Zeer knappe passat geworden.
Zijn dit de oude velgen van Erik M ? |
|
|||
|
|||
Quote:
Denk dat hij die gele dingen bedoeld met die zwarte cijfers en letters erop . . . De achterkant heb je dus geschroefd zag ik . . . begrijp wat Rick bedoelt, is wel een beetje zonde van de platen idd |
|
||||
|
||||
Quote:
Yes Marco, dat zijn degene van erik idd. Wat deplaten betretft snap ik wat er bedoelt is. Voor gaan we nog iets verzinnen om niet te gaat schroeven. Iemand een idee?? |
|
||||
|
||||
Bandjes staan er goed onder,ik vindt persoonlijk die smalle gaten in de grille een beetje vreemd. en zakken natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom niet schroeven ? Kan ie niet lager of ......? |
|
||||
|
||||
Ik zal van de week even de originele gril monteren met embleem.
Even kijken hoe dat er uit ziet Ik wil de nummerplaat niet gaan schroeven in de bumper. Als ik 2 beugeltjes maak aan de onderkant van de bumper dan hangt de plaat voor de luchtinlaat dus ja dat lijkt mij ook niet goed. Dan zou de plaat eventueel helemaal links of rechts moeten hangen onder de bumper dus. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok dat bedoel je dus met schroeven. Ik dacht dat je met schroeven het schroeven aan je schroefset bedoelde Mbt die nrplaat heb ik wel 2 ideeen voor je nl. Optie 1: Een beugeltje vastmaken aan de onderzijde van je bumper en vastzetten met 2 vleugelmoeren. Je nrplaat zit dan gewoon in het miden enkel een paar mm van je bumper af. Zo had Marc het ook op de us bumper die ik van hem gekocht heb en zo ga ik het ook weer maken (zie foto) Optie 2: Op cleaned is iemand die nrplaten drukt op een soort van sticker die verwijderbaar is zonder dat er schade ontstaat en is herbruikbaar. kosten € 35,00 forumnaam blackline. Ik heb hier persoonlijk geen ervaring mee maar op cleaned zeggen ze dat het werkt. Succes ermee Gr Marco Last edited by classic-edition : 05-04-2009 at 16:31. |
|
||||
|
||||
Probleempje,
wilde vandaag even de passat wat lager schroeven maar wat blijkt. Schroefdraad was al bijna helemaal gebruikt, dus heb hem nu tot de laatste winding gedraait maar helaas niet met het gewenste resultaat. Dus nu maar op zoek naar een andere schroefset denk ik??? Of heeft iemand een ander idee?? |