|
|||
|
|||
Quote:
ja vind ik ook niet zo heel gek als je met een T3 achter een nieuwe BMW M5 blijft zitten...
|
||||
|
||||
nee dat snapte ik ook al
|
||||
|
||||
Ik ben inmiddels de voorbereidingen voor de grote zomer-opknapbeurt voor m'n nieuwe T3 (Multivan) aan het treffen, en eigenlijk zou ik ook wel een fris frontje willen. Nou kan ik wel een originele grill voor vierkante lampen met chromen randjes krijgen, maar ik kan nergens gewoon zo'n zwarte grill met zwart logo vinden als hieronder... zijn die gewoon gespoten of zijn die grilles wel te krijgen?
Edit: En om het nog een beetje on-topic te houden een plaatje van een dikke T3 met hierboven beschreven grill. Last edited by huinkroese : 09-04-2009 at 15:49. |
|
||||
|
||||
Ik was op zoek naar foto's van een T3 op Porsche ATS'en en vond deze net; zijn er nog mensen die andere foto's hebben van een T3 op Cookiecutters?
Last edited by huinkroese : 12-06-2009 at 22:11. |
|
|||
|
|||
nou die van mij word ook wel dik ,,,,en erg laag ,,,,zie galerij,,,,
|
||||
|
||||
Maak het ons eens makkelijk en plaats ze hier
|
|
|||
|
|||
Mun project tot aan het einde......
|
||||
|
||||
Weet iemand wat dit voor velgen zijn?
Edit: Laat maar, toch A8 velgen maar dan nog weer een andere variant blijkbaar. Ziet er strak uit onder een T3 en is gewoon 5x112... vind adapters toch een beetje eng op zo'n zware bus. Last edited by huinkroese : 12-09-2009 at 11:12. |
|
||||
|
||||
Spa 2009
|
||||
|
||||
Dat was Maikäfertreffen Hannover 2008!
|
|||
|
|||
ze staan bij de vw outlaws meeting in de galery maar ik weet niet hoe ik ze dr bij krijg
|
||||
|
||||
Kon één foto vinden, dacht ergens ook nog een foto te hebben gezien van de bus met de achterkant op een helling maar kan ik niet meer vinden. Mooi ding, hoe staat het ermee?
|
|
||||
|
||||
Velgen van de rechter bus, zijn dit 16" Ronal's, 15" Ronal's, AMG Penta's of Zenders?
Dacht zelf 16" Ronal velgen maar wil het zeker weten. Zijn deze nog nieuw te koop? Edit: Blijken inderdaad 16" Ronal velgen. Weet iemand zo'n set te liggen? Kom de 15" nog wel eens op Marktplaats tegen, maar van de 16" steeds maar enkele stuks. Last edited by huinkroese : 01-10-2009 at 16:20. |
|
|||
|
|||
Mijn t3 syncro met crepy td 1.6 jx
net nieuw hier maar moet er even uit..
Na 2 jaar ellende moet ik hem nu waarschijnlijk weg doen i.v.m. financiële malaise. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey, volgens mij heb ik jullie van de zomer bij Chamonix gespot !! Ik was daar van vrijdag 7 augustus t/m zondag 9 augustus ... en ik was ook met de bus !!
|
|||
|
|||
hey,
ik heb langeren tijd in chamonix gestaan van 09-06 t/m 26/06/09 daarna was ik in de Ecrins tot begin 07/07/09 Greetz Dennis |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Beetje aan het spelen geweest met Photoshop
Zo zou ik hem zelf wel graag willen maken als ik er één had, en het geld had. Zo is ie net wat anders, ik hou wel van zo'n stijltje Misschien wat minder geslaagd, maar zo was ik ermee begonnen, modernere velgen eronder en multivan bumpers zou hem beter staan denk ik. Last edited by Juanart : 17-12-2009 at 22:53. |
|
||||
|
||||
Vandaag allebei de grilles geschuurd en matzwart gespoten, en had ineens een idee om van een halve achterbumper en een slechte voorbumper zoiets te knutselen.
Heb een nette bumperset om de beschadigde voor en achterbumpers te vervangen maar wil eens kijken of ik met de restjes voor- en achterbumper eens soort 'Amerikaanse' voorbumper kan maken, had dat ook op een mk2 een tijdje terug en vond het er altijd wel goed uitzien. Iemand enig idee of dit al eerder is geprobeerd? Last edited by huinkroese : 29-03-2010 at 08:27. |
|
||||
|
||||
Ik heb het inderdaad al eerder gezien. Vind persoonlijk het kenteken in het midden het fraaist, maar is tuurlijk een kwestie van smaak ;-)
Lijkt me trwns wel een hele klus hoor... Grtz, Gerard