|
||||
|
||||
die muziekdoos is echt wel vet
|
||||
|
||||
Wel lastig om je radio te bedienen op deze manier
Overigens wel erg leuk gemaakt, vorm boven functie!
|
||||
|
||||
Heel erg leuk gemaakt die koffer, erg origineel!
Heb je hele topic doorgespit, had het nog niet gezien maar van dit soort werkzaamheden wordt ik erg blij! Kan niet anders zeggen dan dat je het allemaal erg goed hebt gedaan. Tal van dingen waarbij ik denk, dat moet ik ook zo doen ja, en dat ook, en dat ook! Proficiat met dit "eind" resultaat
|
|||
|
|||
Dank u!
Ik heb een AB bij de radio, dus tis gewoon een kwestie van handje naar achter richten en zappen maar, werkt prima! Ben alleen benieuwd of ik soms eens wordt aangehouden voor het in de hand hebben van een "telefoon".. En ik merkte gister dat mensen denken dat je naar ze aan het zwaaien bent |
|
||||
|
||||
Ha Mark, hoe gaat het met de Polo ??
|
|||
|
|||
mooi dat iemand een post heeft geplaatst. Zo kwam ik hier. Echt een super nette kar. Goed voorbeeld voor m'n eigen polo. komt er nog een nieuwe update binnenkort? Misschien de motor al gedaan? succes met de vette kar. Gr andy
|
|||
|
|||
Het is stil rond de polo.. Hij staat in gewassen en wel, gestald met een kleedje erover... Te wachten tot de vogels weer gaan fluiten in 2010..
Plannen heb ik momenteel nog niet.. Andere motor zou leuk zijn, maar ik heb nu andere plannen om geld aan uit te geven.. (die niks met auto's te maken hebben) Een van de laatste plaatjes die ik geschoten heb.. interieur foto by: De limburger: en het hoedje natuurlijk |
|
||||
|
||||
blijft een mooi ding,als eerst de vogeltjes maar weer fluiten
|
|||
|
|||
mooie polo maar die kubel is echt super !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Gaaf ding! De kleur doet het hem echt.
|
|
|||
|
|||
nou nog een polo 1 zeg jij! Jij heb een echte. Ik een omgebouwde 1f. Ik had m al een keer gelezen maar moest weer ff nadenken welke auto bij jou hoorde toen je een post bij mij zette. Nou dan kunnen we naast elkaar staan op de vag meet. Gr andy
|
|||
|
|||
Gaat helemaal goed komen!
Jou polo wordt wel een goeie look a like polo 1!!! Alleen kom je niet van je ronde dakhoeken af :P |
|
||||
|
||||
Leuk je weer even gesproken te hebben. Succes met de einser. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
zover met m'n now how ben ik nog niet. Ronde dakhoeken? ? Waar zoek ik dat? Ook m'n dash blijft origineel en t interieur ook. Gr andy
|
|||
|
|||
De hoeken van het dak zijn bij de oudere types echt haaks en bij de nieuwere zijn ze rond afgewerkt..
ik zal nog eens naar een foto zoeken! Het dash is idd ook anders bij een 1f daar had ik nog niet aan gedacht.. Maar wordt zeker wel een mooie wagen zoals ik de vorderingen zie!! |
|
||||
|
||||
Dit topic is de loop der tijd helemaal gemist, maar nu even met veel plezier doorgelezen en doorgekeken. Krijg het er haast warm van! Erg gave bak! Super!
|
|||
|
|||
Dank u!
Ik heb jullie gister gespot bij de Gamma in Echt als ik de juiste auto voor me heb gehad! Er stond maar 1 gele golf diesel (met piepende v-snaar :P ) Heb er zelf ook last van met vochtig weer, moet ik eerlijk bekennen Mijn daily stond achter in de hoek tegen de gamma aan, ook een golf 1 diesel wit/grijzig! |
|
|||
|
|||
ik hoop t dat ie gaaf wordt. Zit nu in zo'n het schiet net ff niet snel genoeg op maar m'n zin. Heb 3.5 uur gedaan over alle motor steunen stralen en gronden. En t spruitstuk. Zijn de kleine dingen die veel tijd in nemen. We zien elkaar wel een keer op een meeting. Kunnen we elkaars polo's bewonderen.
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 20:17. |
|
||||
|
||||
Wow ik heb net eens alles gelezen.
Echt super. Echt een super mooie auto.