|
|||
|
|||
Subs staan er mooi bij.
Maar zou het niet mooier zijn om zwarte schroefjes te monteren in de baspoorten??? Staat net even netter |
|
||||
|
||||
Quote:
speciaal daarvoor RVS schroeven gekocht .... Maar goed misschien zou dat ook nog eens een optie zijn ! In ieder geval blijft de golf het goed doen , heb laatst op ons werk nog een harde parravanbak weten te bemachtigen ,dus die is ook alweer een tijdje gemonteerd En ik heb vanmiddag de accuklemmen maar eens vervangen ,evenals een deel van de massabekabeling . De klemmen waren al zo vast gezet door een vorige eigenaar ,die waren al behoorlijk uit hun verband getrokken ,dus heb ik meteen maar een setje vergulde aangeschaft ,mede ivm de audio natuurlijk Ook de accupolen goed schoongemaakt ,lekker in de zuurvrije vaseline ,dus dat kan de winter wel weer door Voor de rest bevalt de golf zeer goed ,en doet wonderbaarlijk alles het naar behoren ! Misschien zal er nog het één en ander veranderd worden ,maar dan zullen het puur details zijn ,want zoals hij er nu bijstaat bevalt hij me ook prima. Alleen worden de roestplekjes volgend jaar wel goed aangepakt ,evenals een andere achterklep ,ééntje waar de roestduivel iets minder in heeft zitten wroeten En ik hoop dit jaar in Essen nog wat dingentjes op te doen ,maar daar worden julie wel op de hoogte van gehouden
|
|||
|
|||
Quote:
dacht ook dat ie hem gewoon gevonden had hoor op de BBQ bij lobbes ...zag hem wel liggen in de bosjes .... vorige week even langs geweest in driesum met 2 belgen ..staat er mooi bij Last edited by voklswien : 03-11-2007 at 07:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wie zou dat wel mogen wezen.... Eerste maal dat ik em in echt gezien heb en tis echt een mooie GTD De magische producten.... en de magische kast
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Verdwaald Dimi? Heb je niet gezien
|
||||
|
||||
welke type subwoofers zijn dat van mtx??
ik heb namenlijk 1, 12"inch sledgehammer achter in liggen met een mtx monoblok van 1500watt 600rms en rondom alle speakers van mtx ik ben er echt super tevreden over mega prestatie`s voor toch een redelijke prijs vindt ik. gr polo-power.
|
||||
|
||||
Ik heb in de golf de MTX XT12-04 ,dit is de 'goedkopere ' serie ,maar wel mooi licht aanstuurbaar !
Ze zijn te vergelijken met de duurdere MTX 4512-04 ,deze zitten bij mij in de witte jetta . Ik heb op de 2 woofers in de golf momenteel een rockford versterker (RF 100.2) die 225 watt rms levert (de woofers zijn 250 watt rms per stuk ,en zijn parallel aangesloten) . Dan levert de versterker ook zijn maxiamle vermogen . In de witte jetta zit een dikkere versterker ,een RF 500a2 ,die 720 watt rms levert ! Die gaat ook een aantal Hz lager dan de golf ,maar daar is de kist ook op berekend . In de golf speelt het ongeveer even hard alleen heb je daar een mooiere slagbass ,en gaat de diepere bass iets minder hard . Maar die kist is ook meer berekend op spelen van allerlei soorten muziek . Ik speel met speakers van rockford en kicker ,maar m'n volgende set zal waarschijnlijk ook MTX worden ,want zoals de woofers mij voldoen valt MTX mij zeker niet tegen ! Vooral de prijs kwaliteit verhouding ,en ik heb al veel ,ook duurdere , woofers erin gehad de laatste jaren . Dus , MTX
|
||||
|
||||
Allemachtig wat is dat ding mooi geworden zeg vergeleken met de 1e foto's !
Suppa
|
|||
|
|||
Ziet er allemaal super strak uit. In het begin dacht ik: Wat zou je hier nou nog van kunnen maken--->een dikke bom. De installatie zit er ook super strak in, ben er zelf niet erg fan van, maar het ziet er super uit! succes verder.
|
||||
|
||||
Kleine wintershoot gemaakt vanmiddag !
Had vrijdag de auto al even gewassen ,en hij stond mooi schoon in de garage ,en het was vandaag zulk mooi winterweer ......... Dus bij deze een paar kleine foto's ..... Zo zal de golf de wintermaanden doorgaan ,misschien binnenkort nog op een andere set wielen ,wil toch de borbets sparen in de winter ,maar die update volgt nog ! Laatst nog even de brandstofpomp afstelling een beetje aangepast ,de golf rijd nu echt super ! veel vlotter bij lage toeren ,en een stuk krachtiger kwa trekkracht ,vooral boven de 100 ! Verbruik is wel iets gestegen (nu 1op 18 ),maar de verhoging rijplezier maakt dat ruimschoots weer goed ! Zo dieselen we lekker de winter door !
|
|||
|
|||
mooi ding wytze echt super mooie mk2.
|
||||
|
||||
even een kleine winterimpressie
en vandaag zijn de nieuwe velgen gebracht Ja ik heb mijn oude steelies weer terug !!!! morgen de banden even loswippen ,en een nieuw laagje zilver erop ,en dan eens passen onder de golf ! Heb namelijk deze wielen ingeruild op de compomotive's ,ook toevallig dat Fabian_gti deze wielen had gekocht en de steelies wel wilde inruilen ! Deze zomer komen toch de azev's weer onder de jetta ,en kunnen deze stalen velgen mooi onder de jetta in de winter . Deze zomer zullen de verbreed stalen velgen dan ook worden gestraald en opnieuw gespoten !
|
|||
|
|||
blijft een mooie mk2 wytze.
|
|||
|
|||
Laagje zilver zal het staal weer goed doen !
Mischien ff het lood naar de binnenkant ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat lood gaat zeker verdwijnen ,lood eraf ,banden loswippen ,schuren ,spuiten er even opnieuw balanceren
|
||||
|
||||
Kan aan mij liggen, maar op deze foto:
staan de bandjes wel erg / \ of lijkt dat zo?
|
||||
|
||||
deze staan ook erg mooi getrokken op de voorste velgen ,ze vallen erg smal voor een 215
Last edited by jettaracing : 23-12-2007 at 22:55. |
|
||||
|
||||
Ik wilde het vanmiddag nog zeggen ja, die 215's vallen zeker erg smal ! Indrukwekkende prestaties kwa speakerwerk ook haha, geweldig (H)
Meteen de steelies maar even ontdaan van alle pekel narigheid, en ja dat plaklood ik vond het eigenlijk wel wat hebben, net als die mooie dopjes haha ! Ik had beiden er met de tijd ookwel af gehaald dat wel maar wie had ooit gedacht dat ik ze zo mooi kon inruilen bij een setje wielen wat ik bijna nieuw had gekocht :| suc6 man, en we spreken elkaar !
|
||||
|
||||
Die Borbet E's vind ik super mooi! Welke maten hebben die eigenlijk, en de banden?
|