|
||||
|
||||
WOW wat een kleuren combi echt mooi!!
|
|
||||
|
||||
Geen excuus Hans, Donderdag is Bus dag en nu gas erop duurt allemaal veel te lang.
De spuiter heeft niet voor niets haast gemaakt |
|
||||
|
||||
Knap stukje werk en inderdaard een mooie kleuren combi
|
||||
|
||||
Zo even weer wat stof afblazen hier.
na de geboorte van onze zoon Bart. Drukke periode met het werk,eindelijk weer tijd gevonden om samen met m,n pa (die krijgt de meeste credits!) aan de bus te knutselen. als eerste de spijl maar is naar z,n huis gebracht waar ie straks rijdend weer uit moet komen. gelijk maar even het logo er op gezet. even op de foto met z,n jongere broer. nieuwe koplampen en knipper lenzen gemonteerd compleet nieuw rubber set rondom besteld zodat we lekker kunnen afmonteren. achterklep gemonteerd en nieuwe achterlicht lenzen motorklep gemonteerd passagiers deur gemonteerd ruitframe in elkaar gezet en gemonteerd (pokkewerk) volgens m,n pa dan... close up next up: popout frames monteren safari,s monteren enz enz enz enz enz enz enz enz enz... :mrgreen:
|
||||
|
||||
Gaat mooi zo Hans. En zoals al gezegd, chapeau chapeau voor je pa !!
|
||||
|
||||
Thanks kerel!!
|
||||
|
||||
allememaggies! wat wordt dat een mooie bus Hans!
top! |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit hans, zie hem nog zo staan bij niels op het werk [schade net] in oranje met wit. groetje van de overkant van de ijssel. hehe
|
||||
|
||||
Mooie zoon! Gefeliciteerd. Tja en de T1: gaaf hoor, dat doet opa goed.
Spreek je. |
|
||||
|
||||
Thanks allen..
Wordt steeds mooier al zeg ik het zelf
|
||||
|
||||
mooie "busje" met een geweldige kleurencombi!!
|
||||
|
||||
Dikke bus hoe staat het ermee
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
Ik heb deze topic helemaal doorgelezen. Deze auto ziet er echt super uit en het is wel duidelijk dat alle werkzaamheden ook erg goed uitgevoerd zijn
Ik woon zelf in Lunteren en kom nog wel eens door Renswoude waar zo'n zelfde bus staat. Kan het kloppen dat het deze bus kan zijn ? |
|
||||
|
||||
hoe staat de bus er nu eigenlijk bij??
|
||||
|
||||
hoe staat het er nu mee?
|
||||