|
||||
|
||||
Is de auto maar deels gespoten Willem?
Zie maar bepaalde delen geschuurd op de foto's ?
|
||||
|
||||
Thanks mannen, en inderdaad het hoor er allemaal bij, soms zit `t mee en soms zit `t tegen.
De afgelopen week heb ik er maar weer `t een en ander aan gedaan, de nieuwe radiateurbalk zit er alweer onder en de nieuwe G60 verbreding zit er alweer geheel op. Ook heb ik zojuist mijn startmotor weggebracht voor revisie en zal die denk ik aan `t einde van week wel weer terug hebben. En hopelijk kan ik zaterdag ook mijn ABS computer even omsteken met een andere om te kijken of die nou stuk is of niet. dus al met al gaat `t weer de goede kant op. Erik: dat heb je goed gezien ja, de wagen is maar deels gespoten, alleen de zijschermen, motorkap en de rechter flank is opnieuw gespoten. en ook is er een nieuwe voorruit in gekomen. Maar misschien dat ie ooit nog wel een keer geheel gespoten gaat worden, maar dat zien we dan wel. En verdere plannen zijn nog: Mijn RM`s opknappen, Nieuwe mistlampen, Nieuwe remschijven + remblokjes erop en tevens de remmen geheel reviseren, Nieuwe accu, Nieuwe uitlaat van kat tot einddemper, En op zoek gaan naar een mooie set 16'' RS'en Last edited by Dubweiser : 01-10-2007 at 17:39. |
|
||||
|
||||
Hier weer even een kleine foto update
Last edited by Dubweiser : 09-10-2007 at 12:23. |
|
||||
|
||||
Netjes willen !!
Zou alleen even dat g60 logo een latje naar beneden zetten.
|
||||
|
||||
Quote:
Had het ook al gezien ja, had `t alleen pas in de gaten toen ik de foto`s had gemaakt. hij zit nu in ieder geval op de ''juiste'' plaats |
|
||||
|
||||
Mooi he, ik denk dat ik zometeen eens aan kom rijden om te bekijken hoe hij er in het echt bij staat.....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
sjiek de friemel Willem! Over poosje eindelijk een keer toeren. nog even je abs computer late fixe en de zooi af late stellen bij philipse. komt het allemaal goed!
|
|
||||
|
||||
dikke bak man
|
|
|||
|
|||
Ziet er weer heel netjes uit de g60 !
|
||||
|
||||
Quote:
Binnenkort is `t zover ja, maandagmorgen gaat de wagen naar pilipsen voor de motor tip top af te laten stellen en de ABS wordt dan ook meteen uitgelezen om te kijken wat er nog mis is. Quote:
Dankje, En dat stuur is inderdaad een MOMO stuur, om precies te zijn een MOMO TEAM 280mm stuur Quote:
Quote:
Thanks mannen, Vind `t het er zelf ook steeds beter uitzien En straks als ie weer gekeurd en verzekerd is dan ga ik eens een fatsoenlijk fotoshoot maken. |
|
||||
|
||||
Wat een uber vet ding........
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx ga hem binnenkort ook bestellen wel in 300 mm denk ik. 280 mm lijkt me wat klein of valt dat mee ? haal me over zou ik zeggen Greetz |
|
||||
|
||||
Heb ook 28 cm, iedereen die hem ziet vind hem erg klein.
Zelf nergens last van, je moet eraan wennen Nog iets achter naar beneden Willem en dan wat nette foto's schieten!
|
||||
|
||||
Quote:
I Know, maar had op dat moment geen zin om `m achter ook nog lager te schroeven, het duurde me allemaal te lang, ik wilde gewoon even snel wat foto`s maken. Maar je kunt er vanuit gaan dat ie achter ook nog gaat zakken tegen de tijd dat ie klaar is. Quote:
Ik hoef niets anders meer dan een 280mm stuur in m`n golf. zelf vind ik het zeer relaxt rijden en is zeker niet te klein Ik vind een 300mm stuur namelijk al weer te groot |
|
||||
|
||||
Even een klein nieuwsberichtje.
De BBS'en zijn verkocht !!! Voor de rest is de auto klaar. De motor is netjes afgesteld door garage Phillipsen, alleen moet ik de hoofdremcilinder nog even vervangen, maar dat gaat ook in de loop van deze week gebeuren. moest `t ff kwijt |
|
||||
|
||||
what's wrong with this picture ?!
|
|||
|
|||
mooi wob hoor als ik deze zo zie mis ik die van mij weer
|
||||
|
||||
Quote:
Mag ik vragen of de set wielen die ik denk ( en hoop) dat er gaan komen, er ook komen?
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |