|
||||
|
||||
Vitrine in de huiskamer ......
In de garage ...... In de bijkeuken ...... In de gang ...... En nog een aantal in dozen op de zolder .....
|
||||
|
||||
Ik knutsel zo ook maar wat....zo,n typisch winter ding....
Auto van een goede vriend nagebouwd......kadootje.. Rebuild an re.paint.. Een project....moet m,n oude golf worden.. Met deze "donor"s m,n eigen auto nagebouwd incl. intrieur paint... En je loopt wel eens tegen iets leuks aan... Verder nog twee vitrine,s vol..maar nog niet overal foto,s van.... |
|
||||
|
||||
Heb ook nog dit busje gekocht tijdens de meeting:
|
||||
|
||||
heb er ondertussen nog enkele bijgekocht in 1/43, schabak, norev, minirama, de golf 2 en audi 100 avant zijn nog onderweg, de gti van nederland en de audi vanuit duitsland, indien der iemand ne jetta 1 van schabak heeft dat em wegdoet, LET ME KNOW :mrgreen:
inééns ff meetingske gehouden de golf 2 gti van schabak die onderweg is van nederland 8) den audi 100 avant die van schabak die onderweg is vanuit duitsland 8) de rest van men collectieke kga dus enkel nog schabak doen nu, is anders ni mleer bij te houden, heb anders al veel te veel bijéén greetz Ronald |
|
||||
|
||||
Ik heb nog geen model auto's, maar ga binnekort wel beginnen met wat 1:18 modellen te verzalmelen
Jammer dat er geen jetta mk2 in 1:18 bestaan.
|
||||
|
||||
eind volgende week zullen deze ook aankomen van de UK
ne AUDI 90 QUATTRO van schabak en ne AUDI-AVANT QUATTRO van schabak greetz Ronald |
|
||||
|
||||
vandaag leuk dingetje gaan halen in bijonze nooderburen, een trapautoke van de jaren 50 (geen repro) stalen kaske, stalen wielen met rubberen bandjes 8) voor onze quentin, zen éérste cruiserke als em wa gegroeid is
to dan................. greetz Ronald |
|
||||
|
||||
alléé, schabakske zijn allemaal toegekomen, heb nog golfke 5 bijgekocht ook :mrgreen: 8)
greetz |
|
||||
|
||||
Een paar van mijn modellen er ook maar eens bijzetten
Mijn gemodificeerde R32 in special paint en verlaagt Mijn 1:43 golf 1 cabrio en een Audi v8 van minichamps in vrij zeldzame kleur Een verlaagde Audi V8 dtm Corrado Vr6 van Revell Golf 4 van Revell 1:18 De rolkooi
|
||||
|
||||
Heb hier een Tamiya M-01 (voorwiel aandrijving) met een VW Kever kap.
Kleur is babyblauw, chrome USA bumbers. En nog paar ongebouwde bouwdozen (nog geen tijd voor gehad ) De Tamiya M-01 licht momenteel uit elkaar... Moet kijken of ik nog onderdelen kan bemachtigen anders zlef maken van alluminium... Ik heb ondertussen een fototoestel geleend hier paar foto's: Foto 1: Verzamel foto, alle VW's op een rijtje Foto 2: De Keverkap en de T1 Spaarpot Foto 3: Kever vanaf de rechterkant Foto 4: Kever schuin achter Foto 5: Bouwdoos Revell VW Golf MKII GTI 16V Foto 6: Bouwdoos Revell VW Golf MKII GTI 16V Foto 7: Bouwdoos Revell VW Karmann Ghia Coupe Foto 8: Tamiya M-01 gezien vanaf de achterkant Foto 9: Tamiya M-01 gezien vanaf de bovenkant Foto 10: Tamiya M-01 gezien vanaf de voorkant |
|
||||
|
||||
Quote:
maar waar zitten die trappers dan?
|
||||
|
||||
Quote:
is geen foets, is een loopwagentje |
|
||||
|
||||
Gisteren via MP een brilkevertje gehaald, lijkt soort van gegoten plastic, afgewerkt met spijkertjes en ook een gegoten interieurtje:
Hij is zo'n 30 cm lang
|
||||
|
||||
Mijn laatst gebouwde modelleke ook maar es voorstellen dan:
1:24 Hasegawa - VW Type2 Delivery Van
|
||||
|
||||
voila, heb er sinds gisteren weeral 2 bij, jettake 1 van schabak (ni perfect maar toch nog een mooi exemplaar) en ne polo van conrad, nu enkel nog afwachten tot ze aankomen vanuit het verre duitsland
das het dan weer voor vandaag :geek: greetz Ronald |
|
|||
|
|||
eindelijk mijn vitrine in elkaar gezet.... alle auto's netjes op zijn plaats en maar meteen een paar foto's.....
Ik heb vooral modellen van schuco/siku/welly.... Ja sorry ik weet het grote foto's.... maar het moet wel een beetje goed te zien zijn.... en resize doet ook raar..... |
|
||||
|
||||
nieuwe aanwinst(en) van de laatste weken
norev audi 80, audi 80 quattro, golf 1 schuco passatje herbie en buzzzzz mini gama vw 411 dinky toys vw 1500 golf 1 cabrioke da was het dan weer even greetz Ronald |
|
||||
|
||||
cool topic...
geinspireerd door dit topic, een Caddy 1/18 gekocht en ietsje veranderd. Zwart gemaakt, net zoals me dagelijkse caddy. Iets lager gezet en sjieke velgen er onder.... (laatste is niet zoals me dagelijkse caddy ;-P ) origineel : ziet er nu zo uit :
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
De groene is een Audi 100 als ik mij niet vergis. Ik ga eens even Ebayen want die wil ik ook wel in mijn verzameling!
|
||||
|
||||
Quote:
nope, zijn allebei audi 80 maat, de groene ne gewone gl en de rode ne quattro greetz Ronald |