|
||||
|
||||
Quote:
Sinds 15 mei niet meer dus... Per 1 juni begin ik als leerling jachtschilder/spuiter bij m'n nieuwe baas! www.jongert.nl
|
||||
|
||||
Quote:
Waar zie jij een vito hangen? ik zie op die laatste foto alleen sprinters en op de rest van de foto's geen bussen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Sprinter idd ik was in de war. |
|
||||
|
||||
Full time student, maar mn sex op wiele moet natuurlijk ook blijve rijde dus werk ik nog 3 avonde als barman
|
|
||||
|
||||
Ik ben tekenaar/engineer bij Fabricom gti in Moerdijk, das in de piping.
|
||||
|
||||
ik ben stucadoor en heb mn eigen bedrijfje
|
|||
|
|||
dag, ik woon in belgie (zeebrugge) en ben tewerkgesteld in de KNOKSE BANDENCENTRALE als mekanieker .groeten vwprutser
Quote:
|
|
||||
|
||||
update: ik ben ondertussen officieel werkloos en "werk" nu als vrijwilliger bij Centro Ecologico Akumal te Mexico aan het waterkwaliteitprogramma samen met mijn klasgenootje ellen.
|
||||
|
||||
Autoruitschade hersteller bij Glassconnect Hoogeveen
|
|
||||
|
||||
Auto-monteur bij Speedservice Porsche speciaal zaak.
Tuning Racebegeleiding. Restauratie Onderhoud. Voor alle lucht en vloeistofgekoelde Porsche`s en kevers. Gr Polo-Power.
|
|||
|
|||
Monteurtje bij Imtech Nettenbouw
En int weekend als ik zin heb als hoveniertje:P |
|
||||
|
||||
Quote:
Noem je dat werk?
|
|||
|
|||
Quote:
vito ?????? zijn 3 sprinters en een 1 vario voor ups die bruine je weet wel vito 's komen uit spanje komen met de boot aan in zeebrugge maar zit wel goed hoor zo kan je er gerust 90 km/h mee rijden en dit staat er nog netjes op we zijn wel veel creatiefer met auto's Last edited by voklswien : 02-06-2007 at 12:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
heb je van die creativiteit met auto's toevallig ook een foto. wil wel eens zien hoe dat er dan uit ziet!! |
|
||||
|
||||
sinds een week nieuwe job: commercieel medewerker binnendienst (verkoop binnendienst) bij een groothandel in alle soorten harde en zachte vloerbedekkingen in Hengelo (ov)
|
||||
|
||||
werk bij atlas copco
bedrijf die compressors en groepen maken sta ergens op een lijn als monteur voor een groep
|
|||
|
|||
Quote:
4:05 m hoog 20,75 m lang ( wettelijke maat ) 10 x golf V lijkt een makkie maar probeer het maar oude foto ....... Last edited by voklswien : 25-08-2007 at 12:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
damn, die 3 vanachteraan onderaan |
|
||||
|
||||
Ben student en werk momenteel bij een ingenieurs-/adviesbureau
|