|
||||
|
||||
Quote:
Aaahahaha... en weer gaat-ie af als een baksteen... Jammer dat hij nét nu hij van plan was foto's te schieten weer weggaat! Genoeg gelachen nietwaar? Topic dicht, gast bannen.
|
||||
|
||||
Quote:
Bannen is niet nodig toch? Alleen maar leuk zo'n wanker die alles uit z'n duimpje zuigt |
|
||||
|
||||
8 pagina's off-topic over een topic wat best interessant had kunnen zijn..
Als iedereen weet dat hij liegt......, waarom dan niet zijn antwoorden links laten liggen en er verder niet op reageren. Gaat het waanidee misschien vanzelf weg. |
|
||||
|
||||
Oh ja sorry. Kan ik mij al aanmelden? Heb wel een Golf1.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als je jouw auto hier invoerd: http://www.golf1-ig.de/service/register/create.php komt die per direct hier bij te staan: http://www.golf1-ig.de/service/register/index.php Dat is de Golf 1 "Kartei".
|
||||
|
||||
Quote:
Dat hebben we al geprobeerd maar voor de 7de keer met evenzovele handles was meneer weer terug |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb de andere 3 ook gecontroleerd Gert... 1 heeft nooit bestaan, en de andere twee waren ook van begin '60er jaren... Maar dan zal de site vast wel verkeerde informatie bevatten...
|
||||
|
||||
Quote:
Zou het niet leuk zijn als jullie, als crew zijnde, Ori. Oldskool gewoon een andere naam geven, en de rest dan moet proberen hem zo snel mogelijk te ontmaskeren? Soort van forum-battle in de stijl van "Where's Waldo?".
|
||||
|
||||
Quote:
Zoiets had ik ook al eens gedacht ja... niet bannen maar gewoon constant de inhoud van alle posts wijzigen, gestarte threads die op onverklaarbare wijze op slot schieten, posts die zomaar ineens verdwenen zijn... dat werk.
|
||||
|
||||
Quote:
Zo'n beetje als Sandra Bullock, in the Net. Of die ene gast, Michael Douglas dacht ik, in the Game... beetje psychologisch mindfucken. BTW: Arnaud, nou dit topic toch al aan gort is... Ik kom volgende week donderdag of vrijdag even bij je langs om die ouwe zooi van me op te pikken als het je uitkomt. Dat staat al een aardige tijd op de planning geloof ik...
|
||||
|
||||
Quote:
Donderdag komt slecht uit, vrijdag kan wel maar pas vanaf een uur of half 6! En het ligt me niet in de weg dus maakt niet uit joh.