|
|||
|
|||
hey maat,
zeer vet op de sebrings, nu de originele grill er trg in en hij is af dikke ketel!! |
|
||||
|
||||
zeker een dikke ketel
spreek je morgen Erik!! |
|
|||
|
|||
Mooie Edition, Sebrings staan hem erg goed (zou bijna zeggen beter dan de RM's...) .
|
|
||||
|
||||
Hier nog wat betere foto's met de velgjes.
Vind het er best netjes uitzien om eerlijk te zijn Ook nog gespot door Alberto (met half sjebbetig persoon )
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 09-07-2007 at 18:51. |
|
||||
|
||||
Zag er goed uit Erik, heb je helaas niet gesproken. Zat iemand naast je auto dus ik dacht dat jij het was maar niet dus haha. Next time better ouwens.
|
||||
|
||||
stond er goed bij erik, viel me wel op dat ivm misha zijn sebrings jou sebrings een neiging naar wit hadden, heel apart, wat voor kleur heb je gebruikt?
|
||||
|
||||
Heb standaard 'wheel spray' gebruikt van motip. Moet er wel bij zeggen dat deze lak ERG goed te spuiten viel. Geen druipers oid.
Velgen vind ik goed gelukt aangezien het mijn dagelijkse velgen zijn hoef ik niet veel speciaals. Dennis, jammer man, had je graag even gesproken. Volgende keer beter! Toevallig niet een snaak met een rood t-shirt gezien dan ? Wagen staat inmiddels in boot-modus ivm met de keuring morgen. Hierna wordt hij weer strak gelegt en komen er een paar veranderingen aan zoals BBS/Xenon/Grill/Onderhoud. Binnenkort meer.
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 09-07-2007 at 22:29. |
|
||||
|
||||
Ehhhmmm, geen idee Ik liep in een roze shirt met "Pimp my ride" erop.
|
||||
|
||||
Leuk man die fotoshoot met beide wagentjes weer herstelt !
Logotje siert m goed
|
||||
|
||||
Quote:
Dit roze shirtje ??
|
||||
|
||||
Quote:
Stomme Limburgers.
|
||||
|
||||
Nein!
|
|||
|
|||
Super Edition dit, ff beetje offtopic vraagje : hoe ben je nog op zo'n korte termijn aan die 185-45-15 gekomen ?
Wil ook een setje maar heb ook een beetje haast omdat de auto hoognodig uitgelijnd moet worden. |
|
||||
|
||||
Quote:
www.autobandenmarkt.nl, SUPER service!!! Had ze woensdagnacht besteld en vrijdagmiddag had ik ze in huis. Ze zijn gewoon voorradig.
|
||||
|
||||
Inmiddels alweer wat vooruitgang
Zijn een aantal nieuwe 'goodies' op de wagen gekomen, zoals een nieuwe Alpine CDA-9851R Een 6000K Bi-Xenon set van Erdem ligt klaar om gemonteerd te worden. Daarnaast komen de originele koplampen er ook weer in samen met een dubbellamps grill. Ben zelf nog aan het twijfelen of ik die met of zonder rode bies moet pakken. Morgen gaan de banden van de BBS'en en wordt daar EINDELIJK ook aan begonnen. Want het heeft me nu toch allemaal te lang geduurd. Van het weekend een paar mooie foto's EDIT, ójah, en ik heb waarschijnlijk een homokineet kapot dus waarschijnlijk komen daar ook 2 gereviseerde voor in de plaats terug
|
||||
|
||||
dikke shit Erik, ik zou btw een grille met rode rand pakken
|
|
||||
|
||||
Quote:
zei ik toch
|
||||
|
||||
ik heb nog 16v assen liggen erik mocht je intresse hebben.. ff opnieuw vetten en je kunt weer
grappig dat ik dat laatst als grap noemde toen ik bij je was dikke radio, heb er ook een vergelijkbare, top materiaal!!
|
|||
|
|||
Hehe Erik, eindelijk een echte radio gekocht
Mooi dingetje man....als ie er al in zit nu, dan zul je zelf ook wel t verschil in geluid merken neem ik aan |
|
||||
|
||||
Martinus, idd ik had het bonkende geluid al een tijdje maar het word nu toch steeds erger en na een 'grondige inspectie' zijn we tot de conclusie gekomen dat het wel eens een homokineet kan zijn. In welke staat zijn die van jou nog en what's your price ? Hoor het wel
De radio is echt van top kwaliteit, wat een verschil met een 50€ jvc'tje wat ik eerst erin had. Ben nu nog op zoek naar een kleine ondersteuning van het audio gebeuren maar wil niks te pompeus. En de Xenon zit erin