|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga er vanuit dat het om de GLI gaat waar dit hele topic overgaat
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk maar eens op pagina 7 van dit topic
|
||||
|
||||
was te lui om hier helemaal te lezen, ik had een mij bekende Jetta 1 in gedachten...
|
||||
|
||||
Quote:
Ga ik zeker doen!! Eerst maar is een mooi interieur er in en dan zien we wel weer verder..
|
||||
|
||||
Huh....mooi interieur erin??? Waar is het originele elec. Recaro interieur dan gebleven???
|
|
|||
|
|||
Quote:
heb ik er uit gehaald door de muziek werk was het dus danig aangetast dat ik het er uit gehaald heb tekst bij gewerkt .....zo duidelijker Last edited by voklswien : 04-02-2007 at 21:16. |
|
||||
|
||||
Euh... alleen de deurpanelen en luidspreker-roostertjes in het dash waren aangepast.
Dus hoe ik daarmee een compleet interieur kan "verknoeien" is mij een raadsel. En als de (toch best wel nette) deurbakken op hun plek waren gebleven, zag je de aanpassing aan de deurpanelen ook niet. En luidspreker-roostertjes voor het dash is niks bijzonders, die vind je op elke sloop wel. Eerst nadenken voor je het woord "verknoeid" gebruikt icm mijn naam, Alberto. Dit vind ik namelijk geen leuke beschuldiging, aangezien ik altijd erg netjes op het interieur ben geweest, en op een zo goed mogelijke manier heb geprobeerd om 2 hobby's te verenigen, zonder de originaliteit van de auto al te veel geweld aan te doen. Maar goed, dit is ook zo'n discussie-punt, waar je nooit uit komt, aangezien smaken verschillen, en opvattingen ook. Jouw woord-keuze en zins-opbouw deed me gewoon best zeer. |
|
||||
|
||||
Quote:
Aberto zal het vast niet op een kwade manier bedoelt hebben hoor ,maar de één verwoord het gewoon wat anders dan de andere ,maar één voordeel ,de nieuwe eigenaar zal er wel goed mee omgaan hoor ,die heeft toen ook mijn oude interieur gekocht ,dat is volgens mij ook wel een echte liefhebber hoor
|
||||
|
||||
Gelukkig maar.
Hij zal het vast niet zo bedoelt hebben, maar het deed me gewoon even zeer. Jij weet ook wel, hoe ik met de GLi omging, dus je zult ook vast wel begrijpen, dat dit mij best wel raakt. Afijn, heb weer en bak koffie leeg, dus ben er weer overheen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat helemaal goed komen met die GLI want de kans is groot dat jouw ouwe interieur er in gaat want dat vindt ik gewoon een super mooi interieur. Ik ga zeker proberen om alles origineel te houden of te maken
|
||||
|
||||
Quote:
Martijn ,ik weet niet of je dit wist maar dit Interieur komt ,op de voorstoelen na , uit een jetta Gli ! Ik heb dit toen gekocht uit een jetta Gli,maar ik heb alleen de voorstoelen gebruikt . Een interieur van een jetta Gli is namelijk gelijk aan die van een (duitse) jetta Gt ,alleen heeft de gli Recaro's als voorstoelen. O ,ja dat van mij ziet er nu zo uit ,ik heb er laatst ook een amerikaans dash ingebouwd ,met rode bies Zie topic http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27479 Maar als je dus dat interieur in je Gli zet ,heb je de auto al weer bijna origineel compleet! (heeft alberto niet toevallig nog zo'n set recaro's staan,vraag m eens .)
|
||||
|
||||
Kijk dat is helemaal goed nieuws..
Ik kan al bijna niet meer wachten, Maar ik zal het wel ff vragen aan alberto
|
||||
|
||||
Goed bezig!
Hou ons maar op de hoogte, Martijn, het zal me wederom benieuwen, wat voor leven ie nu weer krijgt! |
|
||||
|
||||
Quote:
Die zitten in zun andere Jetta, zun daily. |
|
||||
|
||||
Gaat goed komen want ik zet gewoon het complete interieur over. Heb nu bij Wytze gezien hoe het staat dusss...
En dan zal ik gelijk ff foto's posten..
|
|||
|
|||
Quote:
nee johan die komen uit assen ...toen je hier was had je het kunnen zien want toen zaten de recaro's nog in de GLI en jij zakte ook in een paar recaro's in mijn 1,6 Quote:
en klopt ed zo bedoel ik het niet maar ik heb het er uit gehaald om dat ik wat anders wou zoeken en van plan was maar helaas het komt er gewoon niet van door mijn werk en door omstandig heden dus ik hoop dat matijn er meer van maakt dan ik ( zit ik niet over in ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn excuses! Ben erg benieuwd wat er met die GLI gaat gebeuren! Blijft een apart ding! |
|
||||
|
||||
De planning is om het verlagings setje van mijn huidige jetta op de GLI te zetten en voorlopig ook mijn brock B2's er onder te schroeven en natuurlijk een nieuwe apk er op zien te krijgen...
Samen met het GT interieur zal het best wel een hele leuke auto worden hoop ik.. Martijn
|
|||
|
|||
nau hij staat klaar martijn
ik zie je wel komen morgen koffie ( voor jou iets anders ) staat wel klaar |
|
||||
|
||||
Hij is veilig bij mij thuis aan gekomen... Maar wat een super auto om in te rijden.. Ikke blij