|
||||
|
||||
Ik heb een keer met mijn oude witte
golfje een accidant grande gehad in Stadskanaal... Toen viel er niks meer te slingeren... alles krom Dit was er bij mij loos (30 k/u): - triangel krom - aandrijfas krom - velg krom (van Goldfinger :o ) - band kaduuk (boeiuh) Raamrubber rechts boven was ook van zijn plek, dus de klap kwam flink aan... Dus als ie met een andere velg straks ook slingert, weet je waar je allemaal kan kijken Wat betreft het deel v/d uitlaat: www.watercooled.nl (klik op marktplaats) |
|
|||
|
|||
zo even het topic uit het stof halen !!
vanavond even de ronal velg onder de auto gehangen om te kijken hoe het staat !? de harten worden nog mat zwart gespoten ! hier ff 2 foto's ! laat maar horen wat jullie er van vinden !? gr. Martijn
|
|||
|
|||
sponzer bedankt voor je reactie/tips !!
|
||||
|
||||
Ik vind hem goed staan
|
|
||||
|
||||
Staan super!
Grill hoekjes ook |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, mooi kleurtje!! zijn dat 13 inchers?
|
|||
|
|||
Tijn ziet er supper uit mare kvind die banden errug plat
|
|
||||
|
||||
is 14' . staat er dik trouwens , gaat een strak golfje worden zo .
|
||||
|
||||
howhow mooi!
|
|
||||
|
||||
Super!! dat kleurtje is ook gaaf Als je weer nieuwe foto's hebt.. POSTEN!!
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de positieve reactie !!
het zijn ronal velgen 14" 6J et 38 (geloof ik) ! nu nog even bandjes kopen (185 50 14) dit ivm de omtrek ! de verbrede staaltjes zijn gaaf maar te veel teller afwijking en da's niks met een 3bak automaat ! als er verdere vorderingen zijn post ik uiteraard foto !! gr. Martijn @ Edrik de gril hoekjes staan zeker goed !!
|
|||
|
|||
ff een vraagje, ik wil andere remblokken (schijven??) op mijn golf ! !
ik zit te denken aan green stuff blokken maar weet iemand of dit zonder aanpassingen gaat passen ? het gaat me er voornamelijk om dat ik geen zwarte velgranden krijg door remstof !? voorlopig blijft het 1.5jb blokje er in dus zwaardere remmen hoeft niet echt ! iemand ideeën/tips ?? laat maar horen !! gr. Martijn p.s. heeft nog iemand zwarte hoedenplank steunen liggen voor een 5 deurs golf 1 ??
|
|||
|
|||
Tijn , nog bedankt voor de ring , wat betrft de remmerij van jou golf moet het volgens mij wel passen maar neem Redstuff , die gaan minder snel kapot en zijn net zo duur .
Ze hebben trouwens volgens mij een actie bij stroeve met EBC stuff!! Als je zeker wil zijn of de remmen het zelfde zijn kan je ff een foto van je remmen naar m,n mailen dan zie ik het gelijk. |
|
||||
|
||||
Staat zeer netjes, veel succes nog met je verdere opbouw
________________ MK1 vw haaksbergen |
|
|||
|
|||
dank voor jullie reactie's !!
heeft nog iemand een einddemper liggen voor een 1.5 jb ?? gr. Martijn
|
|||
|
|||
heb al een einddemper gevonden !
vanavond weer is wat doen aan de golf ! gr. Martijn
|
|||
|
|||
ff een vraagje !
ik wil green/red stuff blokken op mijn golf zodat mijn gepolijste wieltjes netjes blijven ! maar gaat dit zo passen in mijn ori remklauwen ? andere suggesties zijn uiteraard welkom !! b.v.d. gr. Martijn
|
||||
|
||||
Wat een ontzettend vette wielen!
Staan echt goed onder de golf. als ik dat geweten had, had ik ze zelf gehouden.... |
|
|||
|
|||
vandaag is er een grote doos afgeleverd met daarin 2 BRUINE hoedenplank steunen !!
steven16v nog maals bedankt !! gr. martijn
|
||||
|
||||
mooie wagen,super kleur,
hoop dat mijn jetta ook zo uit de verf komt. johan |