![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha Ok dan, servetjes nog wel ![]() ![]() ![]() Dankje man! Ben vandaag weer bij de dealer geweest om nog wat klein spul te bestellen.... Zo blijven we bezig ![]() ![]() @Arjan: Die uitlaat gaat zeker weg! staat hier op volksf. ook een verkooptopic van! |
|
||||
|
||||
![]() nice one..die demper maakt het geheel mooi egaal en cleaner!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje, vond ik zelf ook plus dat iedere keer als ik in de kofferbak moest zijn stapte ik weer met m'n nieuwe schone witte Puma's in die uitlaat omdat ie zo laag ligt..... ![]() NOT FUNNY ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Arjan:
Uitlaat is al voor 90% zeker verkocht... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wahahah dat is pas een luxe probleem ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Pedaalemmer:
Ja hahahaha goed he ![]() ![]() Pas toen het de tweede keer gebeurde merkte ik pas dat ik "in" de uitlaat stapte ![]() Heb vandaag de bestelde spulletjes op mogen halen bij de dealert... Dus vanavond weer een uurtje klussen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() lijkt stukken beter zo zonder die kachelpot eronder...
maar kev.. hoe kan je hier nou instappen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was met het werken aan in de inbouw van de koffer waar de airride in zit... en toen stond de auto precies bij ons op aan het begin van de oprit met de wielen in een greppel ![]() en dan ligt ie echt bijna helemaal op de grond ![]() |
|
||||
|
||||
![]() straffe kar baas, heb hem zondag ook gespot....lookin' good!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met een keukentrapje ![]()
|
||||
|
||||
![]() hahahaha
![]() Nou, gisteren weer even een beetje geklust, aangezien ik een gat had moeten maken in de onderlip voor de remus had ik bij de dealer maar een nieuwe besteld! Ook heb ik dan maar meteen de ophangrubbers, bouten, schroeven en ringetjes vervangen... Onder het motto, als je het doet doe het dan meteen goed :lol: ![]() ![]() ![]() ![]() En dan het eindresultaat ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen ziet er echt super mooi uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank u dank u ![]() ![]() Update: Ik heb vandaag ook nog maar een nieuw voorlipje besteld bij de dealert ![]() De laatste tijd heb ik zoveel onderdelen besteld dat ze me bij voor en achternaam kennen, ze weten m'n kenteken uit het hoofd en krijg vaste klanten korting ![]() Is leuk, tegenwoordig als ik daar kom komen de verkopers e.a. personeel naar buiten lopen om even te komen kijken wat ik nu weer gedaan heb aan het "golfje" ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sweet like chocolate!
|
|
||||
|
||||
![]() Vanavond heb ik wat mij betreft de auto afgemaakt aan de buitenkant voor dit jaar!
![]() Het oude lipje was echt heel erg beschadigd van het schuren over de drempels ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() if you ain`t rubbin...you ain`t dubbin
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op de foto beej ut tref , jong?
hehehe, hadden ze geen v6 4-motion lip die je eronder kunt mikken?
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha jao, ut waas al duuster en det waas de enige rustige goot verleechte plek die ik mich kos bedinke ![]() Nee een V6 lip vind ik minder mooi, ik zou het liefste deze lip dicht laten werken zodat er helemaal geen gat zou inzitten... Maar dan krijgt de auto nog minder koeling... ![]() Misschien komt dat nog ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey kev project golf ligt ff aan de kant, heb er op dit moment te weinig tijd voor draai 50 uur op t werk en we krijgen alles net weg! Dus golfje staat in de hoek daarbij krijg ik mn motor niet lopende waarschijnlijk de vacuumvervroeger kapot! Heb er al een hoop mensen naar laten kijken maar was er maar een die ontdekt heeft dat de vervroeger kapot is en daarom niet aanslaat dus voor of na de vakantie ff een nieuwe ontsteking scoren bij hs autoparts en dan zien we wel weer verder! Werk nu nog 2 weken dan lekker op vakantie daarna weer frisse start met de einzer! spreek je nog gr arjan
|
|
||||
|
||||
![]() Collega van me had een nieuwe digitale camera gekocht, vandaag maar meteen ff goed uitgeprobeerd
![]() Videootje van de air Dit keer wel een goede kwaliteit en het is maar 4,81mb groot ![]() |