|
||||
|
||||
achter worden ze 9j breed et 33 standaart
mijn stalenn velgen et 35 zijn ook 2,5 en 3 j verbreed dus zal ongeveer het zelfde vallen |
|
||||
|
||||
velgen liggen alle 4 bij stroeve motorsport
en zijn als het goed is begin mei klaar en dan zo snel mogelijk eronder |
|
||||
|
||||
bij deze liggen de velgen weer te koop
heb je intresse dan hoor ik het wel begin mei zijn ze klaar bij stroeve tevens zijn de velgen inruil baar op schmidt th line 15inch tussen de 8,5 en 9,5 j breed liggend aan de et waarde |
|
||||
|
||||
waarom?
Dit zou net super gaan staan.
|
||||
|
||||
jah maar denk dat hoogglans verdichte schmidt th line nog mooier zullen staan
en anders worden de rm's hooglans verdicht van de winter |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hahaha hoezo wispelturig!
Maarja moeten ze ook maar niet zoveel mooie velgen op de markt brengen. Daar zijn bepaalde mensen gevoelig voor |
|
||||
|
||||
jah weet wel wat ik wil
maar jah ben niet iemand die dat dan direct moet hebben maar als het te krijgen is dan ga ik er wel voor kijk hoogglans verdichte rm zijn ook super maar jah hoogglans verdichte schmidt th line's zijn dan nog weer dikker ach jah komt wel goed zal hoe dan ook een vette set onder komen |
|
||||
|
||||
nou gister van maatje een electrische raam gehad
hij had er 1 kapot en verkoopt zen auto dus daar 2 hand mechanismes in gezet en het ene mechanisme wat nog goed was in mijne gezet en nu heeft ze eindelijk weer 2 elec ramen owjah en niet te vergeten het is nog wachten op de vergulde bouten op de dag dat stroeve ze binnen krijgt worden ze direct gemonteerd en kan ik ze die zelfde avond nog op halen dus hopelijk krijgt die de boutjes snel binnen |
|
||||
|
||||
vandaag strowee aan tel gehad
de randen voor de bbs zijn binnen nu is het momenteel moeilijk om aan vergulde bouten te komen dus daar is het wachten nu op op de dag dat ze binnen komen worden ze ook in elkaar gezet dor stroeve motorsport en komen ze er ook direct onder |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
staat echt heel mooi.die bbs rm doen hem goed.
|
||||
|
||||
hier paar betere fotos wel met tel
|
|
||||
|
||||
Voor ligt ie goed, achter vind ik het dan weer jammer dat hij zo ver uitsteekt en dat daarom de band niet in de kast ligt. Denk verder dat je nog spijt gaat krijgen dat je goude boutjes hebt gekozen, maar goed.
Het totaal plaatje ziet er wel sexy uit!
|
||||
|
||||
Ziet er dik uit, achter idd net te breed na mijn mening,,Wa ma issie laag,,Hebbe ze geen drempels in de buurt? of airRide?
|
||||
|
||||
Quote:
jah naar mijn mening hoeft die achter niet lager g60 verbreding achter kan nog dan ishet goed maar weet niet of ik dat mooi vind misschien iets voor de toekomst g60 verbreding achter wielkastn max eruit en dan 1,5 cm zakken verder ik heb zelf geen zilver dus de wielen ook niet alle details zullen afgewerkt worden in goud |
|
||||
|
||||
Quote:
wel drempels ongeveer 2 keer in jaar een nieuwe lip erop die is dan 1cm lager en niet te bang zijn cker geen air ride rijd er dagelijks mee zon 30 000 km per jaar |
|
||||
|
||||
na lange tijd niet aanwezig geweest te zijn een kleine update
aangezien ik net geopereerd aan voet ben kan ik nu niks doen anders was ik nu bezig met de volgende grote update kabbelboom uit de g60 van men broer halen en de rest kunnen julie dan denk ik wel raden idd er zit een motorswap aan te komen |
|
||||
|
||||
gister nocht kleine aanrijding gehad met een egel
hij kwam van rechts dus heb er verder ook niet echt een probleem van gemaakt reed zelf veelste hard knalde er met 220 over heen even later bij de benzine pomp liep in naar de auto toe en toen zag ik tot mijn verbazing dat er nog al het een en ander naar de klote is zoals de g60 verbreder binne wielkuip en de gti onder lip dit snel effe verhelpen zodat die weer normaal rijd en dan op zoek naar de vervangende delen g60 verbreder zal gewoon besteld worden de rest gewoon 2de hands is toch zo weer kapot zal dadelijk effe foto's posten |
|
||||
|
||||
|