|
|||
|
|||
[QUOTE=bugdaddy]JA HOOR HET IS JE GELUKT!!
Het speciale is er nu wel van af, jammer hoor. Hier was hij helemaal top. [QUOTE=Oane] Quote:
wat voor speciale is er nu af? dat hij niet zo laag meer is? met die foto lag de caterpan op de grond! daar kun je niet mee rijden zitten 175/50/13 onder.
|
||||
|
||||
Quote:
Maak je niet te druk om mij Edwin, ik vind de laatste aanpassingen alleen jammer; de telefoontjes eronderuit (dat wist ja van mij al ) remus stickert boven je uitlaat ronde koplampen gti logo weg lelijke rooie achterlampen (het zwart kwam tenminste ergens terug in je oto) Ik snap best dat hij lastiger rijdt alstie zo laag staat, maar jij maakt ons lekker met die foto's....... misschien toch maar een carter bescherming maken en lekker vonken trekken??? succes en geniet vooral van je wagen, laat je door mij en de anderen niet gek maken!
red alert; GET DOWN!!! Last edited by bugdaddy : 18-10-2006 at 10:17. |
|
|||
|
|||
Quote:
vindt de ats'en net wat mooier dan telefoontjes remus tsja daar kan ik niks over zeggen jetta komt er straks wel weer eens in, ik wissel wat af gti logo, was niet orgineel maar een stickert lampen is een kwestie van smaak. heb er al over na zitten denken over carterbescherming. maar je zit ook met de draagarmen. en ik woon in friesland en daar rij ik meestal op 60 en 80 km wegen en die zijn niet zo mooi vlak als de snelweg maar ik vindt het super dat je je mening geeft, daar kun je weer wat mee doen. maar jah ieder zijn eigen smaak
|
||||
|
||||
Hey Oane, sinds wanneer heet jij Edwin
Vind het super Oane! De andere achterlichten stonden idd iets beter. En als ie ietsje lager kan is dat nog vetter! Voor de rest top-auto!!
|
||||
|
||||
Quote:
hmm daar heb je een punt! maar zoals ie nu is, voor een stukje lager (een centimeter kan nog makkelijk), remus sticker eraf, rood/zwart er weer in, is ie weer super! maarre, iedereeen zijn eigen smaak natuurlijk, vindt het al super dat je die vette kleurencombi hebt!
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 18-10-2006 at 21:34. |
|
||||
|
||||
Echt mooi gedaan!!!... gewoon lekker apart blijven, super is dat.
Wil mijn polo coupe uit '89 ook gaan rollen, iemand ideeen? Succes verder!! Vw Haaksbergen |
|
||||
|
||||
Sweet Ride...
|
||||
|
||||
Laat ze maar lullen, ik vind het een super cool karretje geworden...!!!
|
||||
|
||||
Ik vind hem nog steeds erg apart, maar hoe lager hoe beter (voor het zicht dan tenminste), dus misschien eens kijken naar airride!
Die rood-zwarte achterlichten vond ik eigenlijk ook mooier staan... Maak anders nog effe wat goede foto's, en niet met je foon-cam, dat zal ook veel schelen. Het is gewoon een erg geslaagde tuut!
|
||||
|
||||
vandaag gespot bij het kruispunt bij crystalic (leeuwarden), jij kwam vanaf harlingen. mooie verschijning!
|
||||
|
||||
edit
T4 1.9TD(i) Arosa 1.4MPI Last edited by Benji : 19-10-2006 at 21:54. |
|
||||
|
||||
Ik ben dénk ik de enige die deze achterlichten er precies bij vind horen...?
|
||||
|
||||
ik spotte oane in deze golf waar dit topic over gaat vorige bij de plus kan kloppen, was even met mn vrouwtje uit eten bij de Pleats! Die T2B bij Goutum staat er bijna elke dag: prachtig ding! laten we maar ontopic, voor we hier alles weer vol zwetsen
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, verkeerde topic, hoe dat nou kan
|
|||
|
|||
mooie auto oane ...niks mis mee
maar had je een uitlaat nodig ?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Oane of de auto? 't Wordt wel een erg drukke knuffelbende zo.
|
|||
|
|||
Vandaag mn auto naar mijn vaste garage gebracht
komt morgen het spaghetti spruitstuk erop. mijn orginele uitlaatspruitstuk was lek. ben beniewd wat dat met het vermogen gaat doen. wat zijn jullie gedachten daar over?
|
||||
|
||||
onderin meer kracht
|
|
|||
|
|||
meer lawaai oane ...arnaud nog gevonden
|
|
|||
|
|||
Quote:
hahaha, ja nog gevonden wat een domme actie net mn auto weer opgehaald auto trekt nu echt lekker met de spaghetti. je kan het wel merken