|
||||
|
||||
Quote:
Kun je daar geen schematische tekening van maken of een soort technische 'zo verstevig je een Golf1' thread van maken? Ik denk dat dit wel heel erg handig is voor iedereen die een beetje vermogen in zijn Golf 1 wil/heeft. |
|
||||
|
||||
Ik zal deze thread niet verder vervuilen. Als het weer wat rustiger is en de Jetta zover klaar is zal ik met foto's en omschrijvingen laten zien wat ik aangepast heb.
|
|||
|
|||
Hoe staat het ermee?
|
|
||||
|
||||
makkers!!!!!!!!!!!!!!!
hey toppers,
jullie zijn goed bezig. Ga je zaterdag weer blij maken met mezelf hahahaha. en to the rest: beetje negatief allemaal hoor!! heb n type 1 met g60 gehad, opnieuw gekeurd door rdw, GEEN PROBLEEM heb type 3 1.6 omgebouwd nr vr6, opnieuw gekeurd door rdw, GEEN PROBLEEM heb nu net 1 maand geleden type 1 met gti 16v ingevoerd vanuit duitsland. effe gebeld, kan volgende dag komen. gekeurd, kleine discussie over uitsteken wielen buiten kasten, nu 3 cm, en verlaging, kon niet binnenkomen ivm buizen over put. voor de REST , FIJNE DAG VERDER< MOOIE VW< TOT ZIENS EN GEEN PROBLEEM> menno en jurjen: keep on the good work makkers. laterzzzzzzz |
|
|||
|
|||
FIJNE DAG VERDER< MOOIE VW< TOT ZIENS EN GEEN PROBLEEM>
Hey gozer jij ook hier,goed hoor. Enne zekerz mooie vw die duitser van je Ga je zaterdag weer spreken,zal zorgen dat de chocomel voor je klaarstaat . |
|
||||
|
||||
Haha,leuk hoorrr jij hier!!
Cool dat je er zaterdag weer bent!!echt helemaal top,en wat wil je eten? Hoor je weer! Ps;ga volgende week weer fotos plaatsen...
|
||||
|
||||
Hallo weer!
Er zijn weer wat dingetjes gedaan... Ten eerste een frame gemaakt voor de rariateurfinnen,en daar achter komt nog een afsluitplaat zodat je zo goed als alleen de finnen ziet... Kachelhuis zit er in,en allen waterslangen nu alleen nog kachelkraantje er tussen.. Ook ffe een foto van den audi a3 stoelen,ook achterbank er bij!! Ook hebben we rvs omvlochten remleiding gehaald,mooi spul!met allerlei koppelingen. En nog de golf 1 van onze vriend ,Haga,geimporteerd uit land van herkomst.. Verder niet veel bijzonders... Groetjes!
Murdock...I love when a plan comes together Last edited by karretje : 05-12-2006 at 19:16. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Man, dit is sex!
|
||||
|
||||
Hallo Allemaal!!
Weer een kleine vordering... Heb de zekerinkast pluskabels en massa,s gelegd. Ook de verlichting voor aangesloten allemaal. Heb nu ook een mooie rembekrachtiger geplaatst van een golf 3.. Toen heb ik even alles aangesloten op de resevoirs..en toen...eindelijk een groot moment...de accu er op gezet en het contact aan! Geen rook!!haha even de mfa doorgelopen,werkte. Toen verlichting geprobeerd werkt ook op een koplamp dimlicht na,even naar kijken. En toen heb ik even de sleutel doorgedtaaid,en het starten klonk al goed!! Nu nog achterverlingting aansluiten,en dan gaan we weer verder bouwen!!! Heb ook zaterdag mooie 280mm remschijven gekocht..tweedelig!! Zal weer ffe foto,s maken binnenkort.
|
|||
|
|||
Man , wat een project dit.
Helemaal geweldig gewoon. Wat zullen jullie een plezier beleven als hij voor het eerst loopt in de auto. Neem maar een biertje van mij. |
|
||||
|
||||
Als jullie dit op kenteken krijgen dan moet je effe melden welke keurmeester dat is geweest en waar hij is gekeurd,ik blijf het nog steeds een grote gok vinden.
|
|
|||
|
|||
Maar wel leuk al het lukt ..nou jongens zet hem op, word mooi
|
||||
|
||||
Quote:
Golf 1 g60 is niet veel zwaarder dan een gti golf 1 dus inderdaad geen probleem, Golf 3 1,6 naar vr6 is ook geen probleem ,zit een type goedkeuring op een golf 3 voor een vr6. Golf 1 met vr6 kon vroeger nog wel maar is diverse keren bewezen dat het nu niet meer mag ,ik bedoel hier niks kwaads mee maar het is zo zonde van je tijd en geld. Ron huyzer heeft het ook uitgezocht en heeft toen de uitgebrande body van HG trading gekocht ,en dat heeft hij niet gedaan omdat hij zo mooi was maar omdat het een vr6 kenteken was. Succes Last edited by Richard : 20-12-2006 at 18:31. |
|
||||
|
||||
kun je em niet los op kenteken krijgen.. dus al losstaand voertuig ( eigenbouw ding)
groeten
|
|||
|
|||
Super mooi allemaal ben benieuwd hoe het gaat lopen met de keuring.
Even wat anders, Karretje, Karretje..... ken je klassiekers man.. Het was Hannibal die zei "I love it when a plan comes together" niet Murdock. Je stelt me teleur |
|
||||
|
||||
Hey Mikkla,
Dat weet ik,maar Hannibal zeg tegen..... Dus hannibal zegt tegen Murdock:Murdock...I love it when a plan comes together. dus...
|
|||
|
|||
haha zo kan het natuurlijk ook
Succes verder hee met het "karretje" |
|
|||
|
|||
Quote:
En toen heeft ie zeker het nummer even in een andere koets geslagen. Lijkt me niet verstandig om met een koets te rijden die al eens heel heet is geweest. |
|
||||
|
||||
Normaalgloeien heet deze metaalbewerking toch ?
|