|
|||
|
|||
Quote:
heb net wat door gelezen en een site gevonden die ze op maat maakt. heb daar dus mijn maten ingevoerd en ik kwam dus uit op 640,- incl verzend en btw kosten... maar dat gaat dus niet gebeuren voor dat geld koop ik nieuwe velgen met WEL de goede maten :P |
|
||||
|
||||
Jawel. Die belg maakte ze ook. Voor rond de 350
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
dit lijkt me wel eeeerug aantrekkelijk, maar hoe betrouwbaar zijn zulke adapters nou eigenlijk? ik bedoel je hebt dan in feite gewoon spacers van 10 a 20mm?? en ik heb al 8Jx14'' ET20 velgen... krijg ik dan niet 8.5Jx14 ET10 á ET 0? mvg. |
|
||||
|
||||
Quote:
25 Zelfs ET -5 Wordt het dus
|
|
|||
|
|||
Quote:
nu is dit mijn eerste auto waar ik met een ETwaarde van 25 mee rij, hoe (gevaarlijk) anders zou ET-5 aanvoelen/zijn? mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
is niet gevaarlijk,als het niet uitsteekt niks aan de hand zelfs alleen je blijft wiellagers vervangen.
|
|||
|
|||
Mijn bbs rsjes hebben et11 en rij met adapters van 15mm dus et-4 en tot nu toe geen problemen mee gehad.
Wat ik wel aanraad is om geen adapters te kiezen die smaller zijn dan 15mm. |
|
|||
|
|||
Quote:
wat bedoel je daarmee? komt er zoveel druk op de lagers dan? |
|
||||
|
||||
Wiellagers komen onder een vele andere hoek te staan waardoor ze sneller slijten als ik mij niet vergis.
|
|||
|
|||
Quote:
dankjewel, maar ik ga em dan toch niet meer als daily gebruiken, dus denk ik ook niet dat dat zoveel gaat uitmaken. mvg. |
|
||||
|
||||
bij de concept-wheels.be adapters 4x100 naar 5x100 proberen te bestellen. Enkel het geld moet nog overgemaakt worden... Nou krijg ik dit tezien:
IBAN : BE44 4639 8658 4145 BIC : KREDBEBB KBC: 463-9865841-45 Waar moet ik het geld nou naar overmaken? Ik vermoed: BE44-4639-8685-4145 <- betalingskenmerk??? maar voor de rest? Groeten Dennis |
|
||||
|
||||
KBC zal van een rekening bij de KBC bank zijn denk ik...
|
|||
|
|||
Quote:
Iban is rekeningsnummer, bic is bankherkenning
|
||||
|
||||
Quote:
En weet je toevallig ook wat KBC is? iets van order herkenning of dergelijk? Bedankt voor je hulp Gr Dennis |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee sorry. Nog nooit gebruik van gemaakt... Als laatste iemand ook nog bekend met de leveringstijd? |
|
||||
|
||||
Quote:
Oke top man. Bedankt! |
|
||||
|
||||
Ik heb gisteren mijn velgen met 15 mm fk adapters vastgezet. Na een klein stukje rijden vandaag ineens een flinke trilling linksvoor.. En alle 5 de imbus bouten los getrild!! Heeft iemand anders hier ook problemen mee?
|
||||
|
||||
Nooit last van gehad, rijdt al een hele tijd met 15mm adapters. Wel op moment vast gezet?
|
||||
|
||||
Nee, op hoeveel moet ik ze vastzetten?