|
||||
|
||||
zou wel heel erg jammer zijn als er gele platen op moeten..
anders voorlopig maar effe blauwe zonder stempel voeren.!!! vloeken mag ook niet toch... |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha jij weet dus ook wel wat er nu op zit je moet een aap niet leren klimmen. Ik ga dat kenteken verhaal nog eens verder nazoeken later ,eerst maar eens klaar maken voor zondag |
|
||||
|
||||
Super mooi aant worden, ben benieuwd zondag
En die platen? Ach, wij hebben ze ook op de golf 1 van 83, valt toch niet echt op ofzo of je moet zon mierenn%^ker tegenkomen
|
|||
|
|||
ik dacht dus ook dat het niet zou opvallen... 2e keer dat ik ermee reed werd ik al aangehouden, maar op zo'n kever zullen ze het natuurlijk niet snel verdacht vinden!!
topproject! |
|
||||
|
||||
He mellyville heb je ook een bekeuring gehad??
Ik heb ze er namelijk ook opzitten nu??
|
||||
|
||||
sorry olderjekers knap kevertie wordt het hoor!!!
|
|||
|
|||
@retro hans.. jazeker heb ik er een bekeuring mee gehad, en flink wat gezeik, de zaak is voorgekomen, uitslag nog onbekend... check voor meer info mijn topic in watergekoelde projecten...
en weer ontopic... zondag aanwezig MIVW? wil hem wel eens in het echt zien nu! |
|
||||
|
||||
Quote:
WIL HEM WEL EENS IN HET ECHT ZIEN NU!!! Dit wordt de eerste meeting dus je hebt nog niks gemist hoor En ga er nou niet teveel van verwachten allemaal,de kevert is in 5 maanden in elkaar geflanst dus een echte show winnaar zal het niet worden. Ik hoop wel dat hij jullie en beetje bevalt zondag Het is voor mij ook een wilde sprong in het luchtgekoelde vw wereldje waar ik nog heeeeel veeeeel moet leren om een beetje mee te kunnen praten Vrijdag ben ik vrij dus nog 2 dagen en 1 avond bouwen en dan moet het maar!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
pb-tje al gelezen??? |
|
||||
|
||||
Zal hem zondag eens goed bekijken....prachtding!!!!!
grtz...Vic...
|
||||
|
||||
zwaar benieuwd
|
||||
|
||||
Quote:
Ja bedankt ,ik ga het nog uitzoeken. |
|
||||
|
||||
Echt mooie kever, dik project
Blijf dit nogwel ff volgen
|
||||
|
||||
En..en....is ie klaar? Ben erg benieuwd!
|
|
||||
|
||||
Moet lukken!
|
||||
|
||||
En of tie klaar is!
Ding is bizar mooi geworden! Echt super........... Ook het interieur is zeer geslaagd. Perfecte kleur rood voor bij de grijze lak... |
|
||||
|
||||
mooie kever Emiel!!superproject!!
hopelijk ben je zonder probleempjes thuisgekomen.. grtn hj |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet zo bescheiden he!! Ik heb er eens opheen gelopen maar hij is mooi strak, en nog strakker gespoten. Knap gedaan! |
|
|||
|
|||
sjaaa niet normaal zo mooi!!! en dan met dat budget... respect!
|
|
||||
|
||||
Hele gave kever! Super gewoon!!
|