![]() |
|
View Poll Results: Kom jij ook naar de flitsende Volksforum meeting ??? | |||
Ja ik kan niet wachten tot 26 maart |
![]() ![]() ![]() |
85 | 36.32% |
Nee dan hou ik nog mijn winterslaap |
![]() ![]() ![]() |
20 | 8.55% |
Ja tuurlijk : maar alleen als we een groepsfoto maken waar we elkaar allemaal knuffelen |
![]() ![]() ![]() |
47 | 20.09% |
Gewoon Nee |
![]() ![]() ![]() |
14 | 5.98% |
Ja want dan zie ik eindelijk de gezichten bij de namen : gezichten veranderen niet maar de namen wel |
![]() ![]() ![]() |
32 | 13.68% |
WTF is het Volksforum |
![]() ![]() ![]() |
24 | 10.26% |
Ik heb geen eigen mening dus ik rij wel met iemand mee |
![]() ![]() ![]() |
12 | 5.13% |
Voters: 234. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Als mijn auto stuk is, mag ik dan ook in de Kadett GSi van mijn broer komen?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tuuuuuuuurlijk...wij zijn niet zo kinderachtig hoor ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Super, het zou best nog wel eens kunnen gebeuren.. Ik hou dan wel de camera gereed om de gezichten vast te leggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb je al foto's gezien van de vwbigpipes verleden jaar? zou toch oppassen wanneer je met een opeltje aankomt
![]() ![]() je kan altijd pech hebben en als je echt aanwezig wilt zijn is dat niet zo erg dat je er dan met een opel bent, je komt voor de volkswagens en dat is het voornaamste ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komen er dit jaar ook weer gasten van VWbigpipes??? Misschien ken je mijn neef dan oko wel, Olivier?!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Degene die zo kinderachtig is om wat aan een Opel te slopen die wordt meteen verbannen van dit forum ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb enkel naar de meeting geweest, ik herken de mannen van de bigpipes wel, hebben er een paar keer naast gestaan op een meeting, maar echt kennen niet.
@ gert: daarmee stond dat laatste zinnetje er ook. het voornaamste is dat hij komt voor de volkswagens, zou erger zijn dat ie met een vw naar een opelmeet ging ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nou, dacht ik een keer naar een meeting te komen, kijk ik gisteravond in het snipperboek op m'n werk, blijken er 26 maart al drie sukkels te snipperen
![]() ![]() De kans dat ik nog vrij kan krijgen die dag is nu vrijwel nihil ![]() Da's echt wel balen, we zagen er echt naar uit om een keer bij een meeting aanwezig te zijn... |
|
||||
|
||||
![]() @steffangti1: probeer toch nog wat te regelen, de stoet vertrekt om 11u vanaf de MAC in Heerenveen, al kunnen we ook wel om half 11 bij de MAC in drachten afspreken, dan gaan we gezamelijk naar Hveen. Mocht je kunnen natuurlijk
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja, ik probeer iemand uit een andere ploeg te vinden die (hopelijk) belang heeft om die dag over te werken, kans is klein maar doe mijn best...
![]() Wat baal ik enorm als een stekker zeg, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Stelletje volleybalhomo's !!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Avond van tevoren sporthal in de fik steken....kan iedereen weer werken! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hahaha, dat is een goed idee, platbranden die hap
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet het nog niet, als ik ga dan gaan we met de rooie Corr van Erwin G60 met de S4 wieletjes eronder !!!! Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
![]() zozo
![]() nja.. ik ga rond 11u die kant op... dus als er mensen met mij mee willen....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
of je rijd mee met een pick up??? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou dan gaat JeeWeetje ook wel mee, maar niet met een bus ofzo, dus gerkie, kan ich mitfahren?! Misschien heeft lunatikje nog wat ruimte in zijn gezinskar! Komt vast goed. Lekker cruisen weetje
|
||||
|
||||
![]() ik kom ook en neem mee een achterklep voor koen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat jammer nou! Mooi ritje in de aircoolers ![]() anders gaat de golf idd mee!
|
||||
|
||||
![]() als ik kom.. ken ik met matheo een minicolone fixen.. als m'n rocclow af is kom ik zekers
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ga er vanuit dat ik met de golf kom.. maar je weet maar nooit...
Heb wel al geregeld dat er misschien iemand met een Scirocco 1 meekomt uit 1977 dacht ik ![]()