|
||||
|
||||
De schijfremmen achter zijn inmiddels gemonteerd.
Drie keer ontluchten, zonder de klauw van tevoren te vullen of te demonteren en het pedaal was weer zo hard als vanouds (Tussen de 2e en 3e keer zat een paar weken tijd) Vandaag de G60 randen achter gemonteerd en drie telefoonhouder gaatjes in mijn Votex-console gerepareerd met behulp van een boormachine, een soldeerbout en drie pennetjes die bedoelt zijn om de kunststof kapjes op een Golf 2 stoel te monteren. Moet zeggen dat ik niet zo'n goed resultaat van deze low-budget oplossing had verwacht maar dat viel me alles mee. Gelijk maar weer eens de stat. toerental klep gereinigd. Klusje van niks maar je moet het wel ff doen
|
||||
|
||||
En we hebben weer een en ander veranderd.
|
||||
|
||||
dat ziet er heel goed uit zo. Weer is wat anders....
|
||||
|
||||
gave velgen Jur, waren me niet eens opgevallen (maar zag hem dan ook alleen vanaf de berg)
|
||||
|
||||
Ik heb er al Azev A en C onder gehad, nu dus Azev B
|
||||
|
||||
Zeer leuke Jetta. Vol leuke details.
|
||||
|
||||
Quote:
Jij stond tegenover ons toch? Erg mooie 16V!!! Veel aandacht aanbesteed en een smetteloos interieur!
|
||||
|
||||
wielen staan hem inderdaad goed zeg!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, ik stond aan de ingang van de camping beneden, in de hoek. Bedankt voor het compliment. Het interieur is het resultaat van 4 jaar zoeken en heb dit uiteindelijk in Berlijn gevonden. Welke motor ligt er bij jou juist in, want ik zag een cruise control hendel, maar geen MFA. Dus ik gok een gewone 1800. Jij kent niemand die nog zo'n achterruit + derde remlicht heeft liggen. Dat zoek ik nog.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb inderdaad een 1.8 8V. Mischien is die ruit nog wel te bestellen?
|
|||
|
|||
ha jurgen, erg leuk hoor zo een amerikaan!
en je vorige auto was ook erg leuk. hij word nu alleen helemaal uit elkaar gehaald. blokje is overleden... en waren nog meer dingen niet helemaal in orde meer! Helaas, ik heb nu wel weer een jetta gekocht! zal als ik meer tijd heb op het forum ff laten zien welke. |
|
||||
|
||||
Kleine update om het toch een beetje levend te houden hier. Inmiddels een verse APK en een rode achterspoiler ipv de zwarte.
Nu de S2 remmen nog reviseren en rood spuiten. En heel mischien nog een paar Recaro stoelen opknappen om de Corrado stoelen te vervangen. Daarna heb ik eigenlijk geen nieuwe ideeën meer
|
||||
|
||||
Dat hoeft ook niet Jurgen.Soms verpesten mensen een hele mooie auto door telkens weer nieuwe veranderingen aan te brengen en gaan over de top.
Zoals ie er nu bijstaat vind ik hem af. |