|
||||
|
||||
De zon heeft zich weer laten zien, dus ik ben de garage weer eens ingedoken.
Had wat goodies gevonden her en der, wel in gehavende staat dus alles netjes opgeknapt en gemonteerd! een orginele Notek mistlamp met amberkleurige lens...uitgedeukt, gepolijst, bevestiging from scratch en goeie lampjes erbij gezocht! Coole geblokte cover mag natuurlijk niet ontbreken (heb er nog eentje over dus als iemand interesse heeft?) Verder een ubervet stuurtje gevonden, was geen plug & play maar zit er netjes in! alleen nog een centerkapje fabriceren... greez Jens!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Jens, is dat een Morris stuur?
|
|
||||
|
||||
Geen idee eerlijk gezegd, volgens mij staan de spaken bij een morris stuur net als een banjo (gelijk verdeeld zegmaar). het is in ieder geval geen kever of VW stuur.
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Weer goed bezig fant!!!!
grtz..Vic
|
|||
|
|||
ziet er allemaal super uit
|
|
||||
|
||||
Netjes! nog ff een mooi naafkapje draaien en klaar! Zal van de week eens komen kijken hoe het nu wel past...
Grz Niels
|
||||
|
||||
Draaien kan maar ben op zoek naar een porsche naafkappie, lieft Alu....
Staat trouwens ook een foto van de keef in de nieuwe automaxx heb ik gehoord....jippie...
|
||||
|
||||
Jens jou keef staat ook nog op het retro mania filmpje (zomer)
gr peter |
|
||||
|
||||
Blijft een mooie keev om te zien!
|
||||
|
||||
@peter, cool! waar kan ik dat bekieken?
gr
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Moet ik dan echt de automaxx gaan kopen (ik kijk wel ff in de bruna... ) Porschenaafkappie? Helaas, niet meer aanwezig Wel heb ik in made in een heel oranje kamer een paar emblemen zien hangen... Grz Niels
|
||||
|
||||
Zei iemand emblemen???
Ik weet van niks ;-)
|
||||
|
||||
Still alive
And kickin' grtzz Jens
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 26-10-2008 at 21:52. |
|
||||
|
||||
Istie weer!
Afgelopen week begonnen met wat plannen voor dit jaar. Ik roep al jaren te gaan sprinten en circuitrijden maar dit jaar gaat ik een serieuse poging doen.... oude vooras was niet echt mee te rijden: -geen vering -geen schokbrekers - int kort, geen veilig gevoel huidige remmen set-up: nieuwe harde leidingen in 2005 nieuwe hrc in 2007 Schijven voor, brede trommels achter Houtje-touwtje remvloeistofreservoir Rubberen flex-slangen Dit wordt: geboorde schijven goede blokken, nog ff kijken welke. RVS flex slangen rondom 944 remvloeistofreservoir (zit direct op de hrc) Splinternieuw -9cm (eigenbouw ) vooras met torens, verse adjusters, naaldlagers...(volgende week opbouwen) goede cofab olieschokbrekers en kunststof bussen Achter korte gasdempers wss. Motor krijgt een elektronische ontstekingsombouw uit ne golf 2 jawel...van 15.000 volt naar 40.000 verder niets aan de motor, rijdt verder goed, plenty power. Wil eigenlijk een lange bak maar is vrij prijzig.... Verder ga ik niet rijden met de 5x205 velgen, te zwaar en 135 bandjes aan de voorkant is een beetje iel denk Heb al bandjes liggen rondom, 175/50 voorkant en 185/65 achter. Alleen nog ff 4 cheap ass lichtgewicht velgen in 4x130 op de kop zien te tikken. Dus als je wat hebt liggen? de staat ervan boeit me niet, is toch alleen om te hoeken Ontsteking en remvloeistoftankje vandaag gehaald. rest komt vd week binnen!! tankje: en de onstekingsmeuk:
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 18-02-2009 at 20:12. |
|
||||
|
||||
serieuze plannen!! 175/50/15
|
||||
|
||||
Zo wat foto's staan er nu bij, vanavond ontsteking omgebouwd, is heel mooi gelukt.
voor alle duidelijkheid: puntjes en condensator zijn dus vervangen door ''golf'' techniek! Vooras shizzle is ook binnen dus die kan onder het mes...
|
||||
|
||||
klinkt goed de plannen! ben benieuwd hoe t vordert
|
|
||||
|
||||
Zal eens kijken of m'n golf nog start dan.....
Serieuze plannen btw, alleen sprinten of ook slalom/HARC? Kom van de week wel een keer kijken naar je as.... Mzzl!
|
||||
|
||||
TOOL CHAOS
Afgelopen dagen het spul gemonteerd en afgesteld.... Remmen weer netjes: as eronder: Ontsteking ingebouwd, je ziet er gelukkig bijna niets van maar echt een wereld van verschil met die kl%tepuntjes en condensator: (ja, er mist hier nog een kabeltje, heb inmiddels een golf/polo kabel aangepast ivm aansluiting op bobine) en de eitjes even als mock-up erop gevogeld Dat was het voorlopig weer! Op naar Ninove...
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 28-02-2009 at 18:12. |