|
||||
|
||||
Auto was afgelopen maand klaar met nieuwe apk voor de komende 2 jaar. Afgelopen vrijdag opgehaald door de nieuwe eigenaar.
Deze auto was echt netjes voor zijn leeftijd na wat tlc te hebben gegeven. Zaterdag een mooie update van de golf 1!!
|
||||
|
||||
Zaterdag de koets opgehaald van de straler (v.d. kerkhof in Veghel). Begin february van dit jaar is de koets al naar de plaatwerker geweest voor het nodige laswerk.
Ik ga grotendeels alle onderdelen monteren om te zien of alles past. Motor gaat er volgend jaar in. Voordat de koets naar de spuiter gaat, wil ik zeker weten dat alles het doet inclusief motor, verlichting, remmen ect. Voordat dit een gestrand project wordt nadat er bakken met geld in is gegaan.
|
||||
|
||||
Hier krijg je toch jeukende handjes van! Nice!
|
|||
|
|||
Die gaat er weer goed uit zien
Ben benieuwd!
|
||||
|
||||
gaaf! en mooi dat je hem eerst volledig in elkaar schroeft.
als er dan aanpassingen nodig zijn heeft het weinig gevolgen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Aantal foto's van de voortgang.
Remleiding van de remklauw kwam vervelend tegen de veerpoot aan, dus daar een klein remleidingtje voor gemaakt en een andere remslang met aan beide kanten binnendraad (Golf 2 G60). Komt nog een beugeltje aan om te fixeren. GTI tank en vulhals geplaats. Originele tank en vulhals passen toch het beste Netjes vastgezet met rvs schroefjes inplaats van de parkers. Brandstoffilter op de plek met de beugel die ik ervoor had gemaakt. Voorkant gemonteerd, past allemaal wel netjes. koplampen voorzien van een paar mooie schroefjes inplaats van de parkers die er normaal zitten. Nog genoeg kleine klusjes te doen, maar wel heel bevredigend Binnenkort van het transportbok af en dan eens op de wielen zetten voor een beetje motivatie.
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 16-10-2020 at 12:13. |
|
||||
|
||||
Had gedacht dat ie weer dezelfde kleur zou krijgen, dus Bahama blauw, wat dat betreft toch van plan veranderd of heb ik iets gemist ?
|
||||
|
||||
Quote:
Je weet dat deze golf maar net in de epoxy primer staat? |
|
||||
|
||||
Ik zou geen RVS schroeven gebruiken om dingen te monteren aan het blikwerk van de Golf.....dat gaat niet goed. De schroeven blijven wel mooi, maar je Golf zal op die plekken gaan roesten. Beter is een mooi geel verzinkt schroefje erin.
Voor de rest ziet het er echt super uit. Lijkt me heel gaaf om zo'n frisse koets op te bouwen.....maar ook wel spannend als straks de echte lak erop zit
|
||||
|
||||
Thanks voor de tip! Nu vast oefenen voor het afbouwen met de lak laag erop😉
|
||||
|
||||
Quote:
Ah okay, dat is het dus Wel wat vreemd om dan al van alles te monteren.
|
||||
|
||||
Quote:
Beetje passen, beetje meten. Niet heel vreemd. En ook ik heb geen geldboom, anders stond ie al wel bij de spuiter
|
||||
|
||||
Zo in de epoxy ziet het er ook een beetje uit als Dakota of Mexico beige, vandaar de, achteraf gezien, stomme vraag.
|
||||
|
||||
Nog even een velg onder de auto gezet voor de looks, dat gaat wel mooi staan.
Paar kleine dingetjes nog die ik wil afronden en dan til ik de carrosserie van het bok af om vervolgens de auto op vier wielen te zetten. Klein reservoirtje geplaatst voor de hydraulische koppeling. Klein rubbertje geplaats in de dwarsbalk voor de pinnen van de radiator zodat die ook mooi opgesloten zitten. Deur gemonteerd om even de kieren te bekijken, past perfect. Spatbord sluit ook super netjes, maar kan nog wel iets beter. Dat is nog weer een klusje voor de plaatwerker
|
|||
|
|||
Erg netjes hoor!
Dit geeft me motivatie om terug te starten aan mijn golf 1! |
|
||||
|
||||
je zou willen,dat alles zo affabriek hing vroeger..snap niet wat daar nog aan veranderd moet worden..
|
|
||||
|
||||
Hoppa! Bijna klaar gewoon!
Opbouwen na het spuiten zal wel heel snel gaan straks. Als je dadelijk alles er af haalt met scheurtape de boutjes/schroefjes er bij plakken! |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks, zoveel mogelijk moet worden voorbereid. Als de auto eenmaal gespoten is, hoeft het ook niet lang te duren om op te bouwen
|
||||
|
||||
Quote:
Even een tip : De deuren en spatborden zou ik afstellen als de auto op de wielen staat. De kans is anders groot dat het toch overal niet lekker past. De carrosserie van een golf 1 is eigenlijk net zo sterk als een natte krant
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks, je hebt gelijk. Maar dit ziet er al goed uit😉