|
||||
|
||||
haha
nou ik zie ze elke dag dus het gaat goed met mijn geduld ! Iedere avond als ik naar huis rij na het klussen rij ik ff lang Arjan ff kijken naar de wielen
|
||||
|
||||
Ja al is dat soms om 12 uur in de nacht.........
Maar vanavond was het dan zover de wielen mochten in elkaar gezet worden..... het wachten was nog op de boutjes en de emblemen en het laatste hart. En op Jasper want hij wou ze zelf in elkaar zetten........ Maar alles liep goed dus zijn ze eindlijk klaar.....pfffffffff Maar wat iedereen toch zo mooi vind aan 19 inch gepolijste BBS Le manssen.... ik weet het niet Morgen nog ff de vette vingers er van vandaag af halen en dan een paar foto's maken voor op mijn eigen site...... Zal ik er hier ook meteen een paar opzetten. Mensen slaap lekker... Vooral Jasper.
|
||||
|
||||
zo laat nog bezig mannen....
maar het resultaat mag er wezen...!!! ziet er super uit..!!! word en dikke bedrijfs auto jappie Quote:
ik ook niet...?! gr. die lange |
|
||||
|
||||
Nou nou dat was gezellig joh !
Ben vannacht wel 6x gekomen in mijn slaap ! hahahahahahahahahhaah Zo de rest komt vanmiddag !!!
Last edited by JK Le Mans : 04-03-2006 at 10:23. |
|
||||
|
||||
Seau dat blingt een goeje
|
|
||||
|
||||
Dikke Poep!!!!!!!!!!!!!!!
|
|||
|
|||
echt te gekke velgen heb je , vind ze echt super
|
||||
|
||||
De laatste foto's.....
Nou hier dan de beloofde foto's van het eindresultaat....
Vier Le manssen op een rij... Eentje van dichtbij En hier nog eentje van alle vier in totaal. Wat is er zoal gedaan....... Alle randen ontdaan van stoeprand schades Alle randen ontdaan van steenslag schades Harten gepolijst. Complete velgen zijdeglans zwart gespoten Boutjes schoongemaakt en gemonteerd Nieuwe logo's Even ter info meer dan 30 uur werk. Veel plezier ervan Jasper.
|
||||
|
||||
Super Arjan !!!!
en nu er nog onder
|
||||
|
||||
zou er nog maar ffkes mee wachten.
Zou sund zin keel. a jie mit diese velgkies in da pekel geet rieden kreeg jie dar geem knappe paal meer van hahahaha
|
||||
|
||||
He-le-maal Superrrrr!!!!
|
||||
|
||||
Kijk dat is het wachten wel waard geweest Jasper.Het eindresultaat mag er wezen.
Indien het goed weer is kom ik ze de 26e is bekijken. Ook de compliment aan Arjan (en dat het meer dan 30 uur werk is dat geloof ik graag) grtn |
|
||||
|
||||
pffff dik hooor!!!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
dank jullie voor de complimenten !
vind ze zelf ook super geworden hoop van de week de banden erop en ff passen !
|
||||
|
||||
Mijn complimenten zeer mooi gedaan.. resultaat mag er wezen! wel ff foto's posten van het passen.! ben erg nieuwsgierig!
SUCCES!!!! greetz Ronald |
|
||||
|
||||
Robertjan007 belde me toen straks de banden liggen erom !
Vanavond nog ff ophalen en morgen avond ff passen denk ik !!
|
||||
|
||||
En niet vergeten de foto's te maken
|
|
||||
|
||||
Dat weet ik nog niet
|