|
||||
|
||||
Quote:
Omdat dit een advertentie-topic is van een Limited die niet echt te koop staat, over waarde en weer terug naar Limited algemeen gaat, is het niet een idee om in het mk2 gedeelte een map aan te maken over de Golf Limited algemeen ? |
|
|||
|
|||
Quote:
Lijkt mij een goed plan Tussendoor zijn er ook nog Mercedessen en zelfs Ferrari's voorbijgekomen en Beetles RSI. En zo kwam ik nu de Polo WRC tegen. Er staan er een stuk of 3-4 bij verschillende dealers. Weet iemand daar het verhaal achter? Vind ze wel ruig en ben benieuwd of dit over een aantal jaren niet dezelfde kant op zou kunnen gaan als Beetle RSI. Met dien verstande dat de Beetle RSI ik meen rond de 75000 nieuw gekost heeft, vervolgens in waarde zakte naar rond de 30 en nu weer behoorlijk in de lift zit. Dat is bij de Polo (nog?) niet aan de orde... |
|
|||
|
|||
Golf Rallye club Friesland. Last edited by Wojtek : 11-03-2015 at 12:16. |
|
||||
|
||||
Dat zal nog wel een jaar of 15/20 worden voor die gaan stijgen. Beter koop je er eentje met weinig kilometers of een jaar of 10 als ze op hun laagste prijs staan. Overigens vind ik de combinatie investering & VW Polo niet echt de meest aantrekkelijke, maar je weet 't niet.
|
|||
|
|||
Idd, je weet het niet. En als dan over tig jaar blijkt dat je er in % wel een aardig rendement op hebt kunnen maken, dan zal t in € altijd nog niet verschrikkelijk schokkend zijn. Overigens wordt er al aardig afgeschreven op die dingen. Dit staat in de persberichten: "De Polo R WRC Street kost liefst 40.990 euro. In Venlo wordt er eentje aanboden van 11 maanden oud met 5.400 km op de klok voor € 28.900,-. Nog ff geduld hebben dus....
|
|
||||
|
||||
Ja in 't begin gaat het het hardst natuurlijk, maar 30k voor een gebruikte Polo vind ik nog steeds vrij gortig.
|
||||
|
||||
Beetle RSI had in Nederland een nieuwprijs van €107000,-
|
|
||||
|
||||
M3:
http://www.ebay.co.uk/itm/FOR-SALE-...=item19fbc5e990 Zeldzame M3: http://www.ebay.co.uk/itm/FOR-SALE-...=item19fb72705d
|
||||
|
||||
Hoop geld voor een paar rode biesjes op de bumper
|
|||
|
|||
Die kerel kent wel prijzen
12000 pond voor een peugeot 205 gti |