|
||||
|
||||
Prachtwagen
Opel Commodore GS/E 6 cil in lijn automaat uit '77. Staat te koop, en is van een kameraad van ons. Zodoende zie je Clawfingers gebakje ook staan Last edited by Moroder : 19-06-2006 at 19:26. |
|
||||
|
||||
deze ascona deed gisteren mee op "das drag day"
en die reed serieuze tijden, lag een 2400 in op lachgas. let ook eens op het erg smalle BBS voorwieltje.. |
|
||||
|
||||
vette auto's ey
vooral die eerste
|
||||
|
||||
Oude Opels zijn het mooiste van de jaren 70 vooral de Opel Ascona B ik heb vroeger ook wat Opeltjes gereden de Kadett C , Ascona B , Rekord D , Opel Manta B
|
||||
|
||||
Quote:
Heeft ie gewoon een buitenrand als binnenrand gebruikt zeker ? Onder het motto van: zo weinig mogelijk lucht- en rolweerstand krijgen |
|
||||
|
||||
deze stond op het treffen in Duren...
Opel c Kadet, met 3,5 6cilinder uit een omega met turbo.... supervelgen 3 delige ronal kleeblats?????
|
||||
|
||||
ff nieuw leven inblazen, was nog niet langs geweest?
|
||||
|
||||
Moddervet! Alleen al die velgen, origineel maar dan breed?
|
||||
|
||||
Quote:
Ascona/Manta 400 velgen gok ik
|
||||
|
||||
vadsig apparaat jazekia!
|
||||
|
||||
Prachtige auto's gezien in dit topic, ouwe Opels zijn cool...
|
|||
|
|||
en waarom heeft niemand de Monza genoemd..?????
|
|
|||
|
|||
Ouwe ******s = dik
Nieuwe ******s = 'Nough said Ciao Ad |
|
||||
|
||||
Hier kwam een goeie kennis een week of wat geleden mee aanzetten .. een C Kadett Caravan uit 1976 (ronde koplampen),
2.0L 16V motor, Getrag 5bak, Omega schijven vóór, E21 schijven achter, Recaro interieur, Schnitzer 15" .. een erg leuk ding !!
|
||||
|
||||
Ai na het lezen van de hele topic
vrees ik dat ik nog eens een zwakte begin te krijgen voor opel mijn vader heeft gelukkig nu een passat van 99' maar hebben thuis nog een a manta van 73' staa op lpg met een 1.9 carbt motor erin die word eerdaags mat zwart gespoten gaat men broertje in rond toeren heb zelf ook een winter in deze opel rond gereden wil wel lekker dwars gaan zon manta als ie eenmaal gaat hehe maar vind die a manta met die volvo 2.0 (standaard) 16v motor met eaton compressor en turbo en breedbouw pakket toch zeer aantrekkelijk hehe ben een fan van dwas gaan met een auto voormij de mooiste manier om een bocht te nemen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Las net op een ander forum iets over iemand die 15" Opel velgen onder zijn VW ging monteren, en moest ineens
denken aan deze Omega 3000 24V (met 18" ATS DTM velgen) die hier gisteren voor de deur stond.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
zijn dat geen HTN rennsport velgen? wegen nog geen 4kg per velg als ik me niet vergis
http://www.htn-felgen.de/html/body_htn_rennsport.html Last edited by Der Ghopmeister : 27-03-2008 at 20:55. |