|
|||
|
|||
Mmm oke das balen maar ze lossen het vast netjes voor je op.
|
||||
|
||||
Die deurpanelen helemaal in carbon vind ik een beetje 'te'... Zou het gewoon zwart houden icm die rode bekleding.
Verder dik project
|
||||
|
||||
zou je wel gaan zitten op die stoelen
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
|||
|
|||
Quote:
Er is gister inderdaad een oplossing gevonden, ik krijg een andere set drijfstangen. De zuigers zijn naar de oude spec gemaakt, daar gebruikte ze de 20mm pennen voor. ze hebben nog een set liggen in 20mm drijfstangen en die komt nu deze kant op. Het carbon is inderdaad even wennen, maar vind het zelf echt super. Moet er wel even bij zeggen, nu is het nog glanzend en het gaat een matte afwerking krijgen |
|
||||
|
||||
Heel dik allemaal 👍🏻
|
|
||||
|
||||
Ben je nog niet klaar, Tim?
|
|||
|
|||
Nieuwe remmetjes opgehaald
En de turbo is binnen. En ook de Surge tank is besteld. |
|
|||
|
|||
Dik project!! (remmen van Richard?)
|
||||
|
||||
jup......
|
|||
|
|||
Loopt ie al? :P
|
|||
|
|||
Niet veel updates momenteel, de prio's staan even ergens anders. Maar het onderblok is klaar van het boren
De krukas is even gepolijst en opgemeten. Aangezien de steunen voor een 5 cilinder hier in europa gewoon veel en veel te duur zijn, maar via Bertil een oplossing gemaakt Via Christian Wolf een ABT voetsteun gekocht, maar weet niet of dat een blijvertje is En via The Autosport Company de eerste aantal koppelingen gekocht Ook de teller kan natuurlijk niet achter blijven, dus ga experimenteren met een Porsche tellertje En natuurlijk nog wat eigen kunsten laten zien :LOL: |
|
||||
|
||||
Wow dat carbon dash ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
Mooi stukje huisvlijt Tim. Aardig om te zien dat de lijnen dezelfde kant oplopen!
|
|
||||
|
||||
Serieus project
|
|||
|
|||
Thanks Mensen
Ik heb de Turbo onder voorbehoud verkocht, ivm verandering van mijn vermogens doeleind. Misschien was bij sommige de catchtank met dubbele pomp al opgevallen? :mrgreen: Ook mijn Inlaat gaat verandert worden, ik was niet tevreden over de kwaliteit die APE geleverd heeft met de inlaat. en dan met name de afwerking van de Plenum. In overleg met P-motorsport (degene die me catchtank gemaakt heeft) gaat hij hem verbeteren. Een grotere en beter afgewerkte plenum. Met mogelijk nog een Lehman design erin (bedankt GoFast :SCRATCH: ) Ook wordt als het goed is 1 Januari de Rotiform wielen opgehaald, dus even kijken wat de volgende set gaat worden :mrgreen: En eindelijk na meer dan 2 maand wachten is de stuurpompombouwkit gearriveerd . En nog een mooie accessoire gekocht van Peter. |
|
||||
|
||||
Mooie update weer! Heerlijk die bestelbriefjes en notities Maar wat is dit voor een accessoire als ik vragen mag?
|
||||
|
||||
Volgens mij zorgt dit systeem er voor dat je remlichten aangaan als je zelf plotseling van het gas gaat om de gene achter je te waarschuwen als het ware. De lampen gaan dus al aan voordat je zelf überhaupt bij je rempedaal bent...
|
|||
|
|||
Oude turbo is goed terecht gekomen...
|
|
|||
|
|||
Renshoff, yes indeed zo zou het systeem moeten werken. Ik moet alleen nog in verdiepen hoe het precies aangesloten gaat worden.
Mooi om te horen Giuliettaevo |