|
||||
|
||||
modeljaar 81 inderdaad niet..de latere allemaal wel ,de GTD's ook..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik laat dat toch liever aan Barn alleen over, want ondanks dat ik ook wel 't e.e.a. weet over Golf 1 kan ik wat dat betreft niet in z'n schaduw staan. Er zijn btw boekjes inmiddels genoeg over de Golf 1, zoals bv dit wat ik me laatst heb gekocht, maar staan ook wel wat fouten in. Quote:
GTI's, GTD's en indd. "Formel E", die laatsten waren er in de Golf met 1100 benzinemotor of 1600 diesel.
|
||||
|
||||
valt ook niet mee..zeker aangezien ook de verschillen in exportlanden..
en opties die je hier wel had en elders niet of andersom.. en dan heb ik het nog niet eens over de US modellen ..das helemaal andere koek ikzelf weet er ook wel iets vanaf ..maar ben ook veel vergeten in de loop der jaren..zal het ongetwijfeld allemaal wel een keer gezien of gedaan of vastgehad hebben.. maar de laatste Golfjes 1 die ik had waren enkel GTI's uit '83..en dat was alweer in 2006..(de laatste,de Pirelli) ik heb een hoop van die dingen gehad voor de handel of sloop en das nog iets langer geleden..waar ook wel eens een belg tussen zat..daar was het al weer anders met types en uitvoeringen.. Barn zit er nu nog steeds in, dus die heeft referentie gewoon in de schuur staan.. |
|
||||
|
||||
Klopt, referentie in de schuur en in de folders. Alhoewel die laatste lang niet altijd even betrouwbaar zijn.
Wat betreft die A-stijl kappen, ik twijfelde inderdaad al, de formel e was er namelijk in model '82 al, ik wist het alleen niet meer zeker. |
|
|||
|
|||
benzine leidingen opgeknapt nieuw stukje tussen geplaatst.
velgen onder handen nemen, eerst met afbijt de harde vernis laag er af krijgen. reservoir gevonden zou denk ik deze moeten zijn die past in een 81'er de allerlaatste onderdelen gezandstraald om dan in epoxy te zetten en dan in zwart satiné spuiten nog enkele onderdelen om verder te kunnen monteren en radiator 525 |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit ga zo door
|
|||
|
|||
Wat voor velgen zijn dat? Wel een lekkere dikke velg rand zal we mooi staan. Ga je ze spuiten of wat anders mee doen?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Het zijn borbet velgen. Ga ze schuren en polieren |
|
||||
|
||||
Gaaf hoor! Lijkt toch wel erg veel op mn eigen project.... Pfff wat een werk!
|
||||
|
||||
wat ´n project, respect voor de manier van aanpak!
Groetjes
|
|||
|
|||
stuurhuis, benzine leidingen, motorsteun, en accumulator in epoxy gespoten leidingen moeten nog in grijs komen en accumulator in originele groen koelschroef motor in epoxy en in het grijs gespoten |
|
|||
|
|||
dakhemel plaatsen
benzine leidingen staan in het grijs stuurhuis samen steken en monteren |
|
||||
|
||||
Dat ziet er ook zeer netjes uit
Golf MK 1 1800 GTI 1982 Golf MK IV 2.0 2000 Kever 1300s 1973: sold Opel Manta A 1973 Chevy Bel Air coupé V8 1958 Last edited by volkswein-rider : 16-10-2014 at 19:55. |
|
||||
|
||||
Dat wordt weer een nieuwe!
|
|||
|
|||
Prachtig werk
als je de plaats en het materiaal hebt Ben mijn eigen restauratie al helemaal aan't herplannen |
|
||||
|
||||
Wow! Ik hoop dat ik ooit het geld en de skills heb om zo iets te doen!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Het geld? Je zou aardig schrikken moest je de totaalprijs maar zien. Nee die valt echt mee hoor ik koop niet alles van a tot z nieuw hoor enkel de dingen die echt stuk zijn en niet meer te repareren. Het lijkt misschien nieuw van uitzicht maar alle onderdelen zijn de roest oude originele onderdelen. Last edited by spucknapf159 : 17-10-2014 at 03:29. |
|
|||
|
|||
vlotter moeten open maken.. kwam raar lawaai uit
de detectie naald was geplooid gordels zitten er ook in vloertapijt definitief aan het plaatsen achterbank zit er in enkel paar vraagjes nog.. zit er normaal geen zwarte sky of leder of die binnenbil? want nu zie je het wit van de carrosserie. volgens mij hoor daar iets maar weet nie juist wat en welke vorm.. en nog een vraag over het dashbord dit is een voorbeeld foto volgens mij hoort dit dashbord er in, met in het onderste deel een bakje links en rechts en in mijn gti zat er een ander dashbord denk dat dit niet het correcte is ik kan ook het deurtje weg laten en het bovenste regeltje met de slotvanger eruit halen dan is het precies het zelfde enkel zit ik in de 2 beneden hoeken met 2 gaatjes waar de scharnieren door gaan Last edited by spucknapf159 : 28-10-2014 at 19:02. |
|
|||
|
|||
verdorie dat ziet er netjes uit... op u vraag naar de achterbank toe... ik denk dat hier zwarte plastiek kapjes moeten achter zitten.. dit is toch het geval bij mijn 5deurs.. dus ben niet zeker hoe het zit bij een 3deurs maar dit zou normaal hetzelfde moeten zijn denk ik.
op deze foto kan je het een klein beetje zien... |
|
|||
|
|||
Bij mijn GTI Pirelli van 1983 zit dashboard met klepje aan de rechter onderzijde.